« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
انتخابات
انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و ميان دوره اي مجلس خبرگان رهبري دوم اسفند 1398 برگزار مي شود.
 پایگاه خبری آوای رودکوف:انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و ميان دوره اي مجلس خبرگان رهبري دوم اسفند 1398 برگزار مي شود.


در همین راستا فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 10 آذر ماه همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‎های سراسر کشور آغاز شده است و داوطلبان نمایندگی ملت تا 16 آذرماه برای ثبت نام در این رویداد سیاسی فرصت دارند.

و اما در استان کهگیلویه و بویراحمد که قرار است سه نماینده از سه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا -گچساران و باشت و کهگیلویه بزرگ به خانه ملت راه پیدا کنند مسافرین احتمالی قطار بهارستان چمدان ها را برای سوار شدن جمع کرده و خود را برای سفری پر مخاطره و شاید هم طوفانی آماده کرده اند.

بنا بر گزارشها در اولین روز ثبت نام غلام رضا تاجگردون نماینده فعلی مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری گچساران برای حضور در انتخابات دوم اسفندماه امسال از حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام نویسی کرد.

همچنین زهره فولادی‌وندا دیگر نامزد انتخاباتی این حوزه با پوشش لباس محلی در فرمانداری گچساران حضور یافت و برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام نویسی کرد

بنظر می رسد با حضور سید قدرت الله حسینی نماینده سابق این حوزه انتخابیه و دیگر نامزدهای احتمالی شاهد رقابتی تناتنگ و نفس گیر در حوزه گچساران و باشت خواهیم بود.


از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نیز تا کنون اردوان ایزدپناه معاون سازمان بازرسی استان البرز ؛جمشید صفری مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت اصلاحات ثبت نام نمودند و قطعا با حضور غلام محمد زارعی نماینده فعلی و رقبای سابق ایشان شاهد یک مارتن بزرگ انتخاباتی در یاسوج و دنا خواهیم بود.

و اما در حوزه انتخابیه کهگیلویه ؛ بهمئی ؛ چرام و لنده اگر چه تا کنون حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادوار چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری کهگیلویه نام نویسی نمودند اما قطعا طی روزهای اتی شاهد ثبت نام عدل هاشمی پور نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ خواهیم بود.

همچنین شنیده های حاکی است شخصیتهای دیگری از این حوزه همچون ابراهیم جعفری فرماندار سابق کهگیلویه ؛ سید فرزاد نجات نیا  دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر رضا دهبانی پور مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ....نیز از مسافرين احتمالي قطار بهارستان در کهگیلویه بزرگ خواهند بود.

این گزارش تکمیل می شود........


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: