« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
ظهر امروز انجام گرفت؛
فرماندار شهرستان لنده بهمراه بخشدار موگرمون ؛ مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی از پروژه احداث و بازگشایی جاده های بین مزارع در روستاهای مونه و دشت بن بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،فرماندار شهرستان لنده بهمراه بخشدار موگرمون و مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی از پروژه احداث و بازگشایی جاده های بین مزارع در روستاهای مونه و دشت بن بازدید کردند.


در حاشیه این بازید مدیر جهاد کشاورزی لنده گفت: پروژه بهسازی جاده‌های بین مزارع این شهرستان با اعتبار ۳۰۰ میلیون که توسط بنیاد مستضعفان تامین اعتبار آن انجام شد در روستاهای بخش مرکزی و موگرمون، مناطقی همچون( مونه،دشت بن، تراب و دیگر مناطق در حال اجراست.


حکمت اله همتی افزود: این پروژه با مشارکت بهره برداران بخش کشاورزی و  بنیاد مستضعفان اجرا میشود که با توحه به روند خوب عملیات احداث و بازگشایی پیش بینی میشود تا یک ماه  دیگر شاهد بهره برداری از ۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان باشیم.


وی اظهار داشت: در دو بخش مرکزی و موگرمون، بیش از ۲ هزار هکتار زمین زراعی دیم  موجود بوده که سالها بود به لحاظ تردد ماشین آلات و ادوات کشاورزی، تسریع در حمل و نقل محصولات کشاورزی و رفت و آمد یا رها شده بودتد و یا قسمتی ناچیز زیر کشت میرفت که این روزها با مساعدت بنیاد مستضعفان شاهد رفع مشکلات این بخش از زمین های زراعی هستیم.


وی گفت با بازگشایی این حجم زمین کشاورزی و و کاشت و ب داشت با ادوات کشاورزی شاهد بهره وری چندین برابری در حوزه کشاورزی شهرستان خواهیم بود.


مدیر جهاد کشاورزی لنده اظهار داشت؛ با روندی که بنیاد مستضعفان در جهت رفع محرومیت زدایی درپیش گرفته است انشالله در آینده شاهد مهاجرت معکوس از شهر به روستاهای شهر ستان خواهیم بود.


وی با بیان اینکه بهسازی جاده ها باعث بهبود کارکرد ماشین آلات کشاورزی و بهره مندی خانوارهای بسیاری خواهد شد، افزود: با اجرای این طرح، بیش از ۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی از مزایای آن بهره مند خواهد شد.


فرماندار لنده نیز در حاشیه این بازدید ابراز امیدواری کرد تا با کشت زمین های بازگشایی شده شاهد رونق بیش از پیش کشاورزی در این مناطق از شهرستان باشیم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
آقای فرماندار یه فکری هم به حال روستای چلی کن!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
ایشان نسبت به این روستا و کلا اینوری ها کم لطف هستند باز هم خوبه موگرمون را بسازید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
کار درستی بود انشالله چون فصل کشت هست همه ی مناطق را بازگشایی کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین