« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
در نوبت اول توزیع بهنگام آب پاییزه؛
عضو هیئت مدیره صنف کشاورزی شهرستان اصفهان، گفت: با توزیع نوبت اول کشت بهنگام پاییزه به مدت ۲۱ روز از آب، ۳۰ درصد زمین های کشاورزی در استان اصفهان زیر کشت غله می رود
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، حسین محمدرضایی، اظهار کرد: خرید تضمینی گندم توسط دولت با مبلغ دو هزار و دویست تومان برای هر کیلو اعلام شده است.

عضو هیئت مدیره صنف کشاورزی شهرستان اصفهان، بیان کرد: خرید هر کیلوگرم غله پاییزه باری کشاورزان اصفهان به قیمت 2 هزار و هفتصد تومان، اعتراض صنف کشاورزی را در پی داشته است.

او، یادآور شد: : مبلغ تعیین شده توسط دولت برای خرید هر کیلو محصول پاییزه کارشناسی شده نیست و مورد اعتراض صنف کشاورزی در سراسر کشور واقع شده است.

این مسئول با اشاره به توزیع آب نوبت اول کشت بهنگام پاییزه به مدت ۲۱ روز، متذکر شد: با توزیع این حجم از آب، ۳۰ درصد زمین های کشاورزی در استان اصفهان زیر کشت غله می رود.

محمدرضایی با بیان اینکه بارش بیش از ۲۰ میلیمتر در اسفندماه می تواند نیاز دور دوم آب کشاورزان را برطرف کند، تصریح کرد: امسال قرار شد تا آب با دبی ۲۸ متر مکعب برثانیه برای کشت بهنگام پاییزه توزیع شود تا ذخیره آبی برای کشت تابستانه سال آتی باقی بماند.

او با اعلام درخواست صنف کشاورزی شهرستان اصفهان برای توزیع آب نوبت دوم به مدت هجده روز در اسفندماه، بیان داشت: با توجه به بارندگی های اسفندماه و فروردین ماه نیاز آبی کشاورزان مشخص خواهد شد.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: