« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
همزمان با هفته بسیج
همزمان با هفته بسیج و به همت اداره کل آموزش و پرورش استان نخستین یادواره سرداران و102شهید فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛همزمان با هفته بسیج و به همت اداره کل آموزش و پرورش استان نخستین یادواره سرداران و102شهید فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه؛جمعی از خانواده های معظم شهداء،مسئولان  وفرهنگیان در یاسوج برگزار شد.


آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در این مراسم طی سخنانی گفت:حدودیک هیجدهم شهدای استان از جامعه فرهنگی هستند واین آمار نسبت به درصد تعداد فرهنگیان استان در دوران دفاع مقدس قابل توجه وبیانگر دیدگاه وشناخت ارزشمند فرهنگیان از شرایط آن دوران است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این مراسم هدف از برگزاری یادواره سرداران و شهدای فرهنگی را  ترویج وتوسعه فرهنگ ایثار وشهادت بین دانش آموزان در طول سال تحصیلی عنوان کرد و افزود:جامعه آموزش وپرورش استان با حضور بیش از 60درصد ی در دفاع مقدس 102شهید فرهنگی و446شهید دانش آموز به اسلام وانقلاب تقدیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: