« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
ورزشی
صبح امروز خبری مبنی بر جانشینی برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم ملی در رسانه ها منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای روکوف ؛ صبح امروز خبری مبنی بر جانشینی برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم ملی در رسانه ها منتشر شد.

ساعتی بعد برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با او از سوی فدراسیون فوتبال ایران انجام گرفته است یا نه؟ گفت: تا این لحظه مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون نداشته‌ام.

وی درباره اینکه آیا مسئولان فدراسیون فوتبال با او تلفنی صحبت کرده‌اند یا خیر اظهار داشت: خیر، هیچ‌گونه تماسی بین من و مسئولان فدراسیون فوتبال وجود نداشته است.

جالب‌تر از همه موضع وزارت ورزش بود که ماجرا را تکذیب کرده و تلویحا تایید هم کرده. مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی درباره تحولات کادر فنی تیم ملی فوتبال گفت: برای ابقا یا نغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال مسئولیت کامل دارد و تصمیم نهایی و فنی با فدراسیون است.

سخنگوی وزارت ورزش گفت: نتایج تیم ملی در راه جام جهانی قطر تاکنون مورد رضایت مردم و هواداران پرشمار فوتبال نبوده است و امیدواریم فدراسیون فوتبال با تصمیمات لازم و موثر شرایط امیدبخش را برای ششمین ایران در جام جهانی را مهیا کند./برترین ها

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین