« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
هشدار نیروی انتظامی؛
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نا آرامی های اخیر بیانیه ای صادر نمود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،در این بیانیه آمده است:

در پی اتفاقات چند روز گذشته و ایجاد خساراتی به اموال عمومی و دولتی در کشور و به تبع آن در برخی از شهرهای استان تجمعات غیرقانونی از سوی عده ای بسیار معدود و مغرض انجام شد، پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود بلافاصله در صحنه حاضر شد و با "سعه صدر و درایت و هوشمندی" مأموریت خود را انجام داد.

در این بیانیه آمده است: به آن دسته ای از افراد معدود و فرصت طلب و آشوب گر که قدردان خویشتن داری پلیس و نیروهای نظامی و امنیتی حاضر در صحنه نبودند و به توصیه و تذکرات آنها توجه نکردند و در تعاقب سبب ایجاد خساراتی به اموال عمومی و دولتی شد، به طور جد هشدار داده می شود.

پلیس در کنار نیروهای نظامی، امنیتی و با پشتیبانی دستگاه مقتدر قضایی و به ویژه مردم با بصیرت و ولایت مدار استانمان، با کوچکترین ناامنی که باعث سلب آسایش عمومی شود، تسامح و مماشاتی نخواهد داشت،و با جدیت  برخورد قانونی خواهند کرد.

لازم است به استحضار مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد برساند؛ تعدادی از این افراد آشوب گر که بعضاً با خواسته و صدای عناصر ضد انقلاب و منافقان، همراهی داشتند شناسایی و دستگیر و تعدادی نیز تحت تعقیب هستند.

انتظار می رود از مردم عزیز و انقلابی ، در صورت داشتن هرگونه اطلاع از برهم زنندگان نظم و امنیت، با پلیس و خادمان خویش همکاری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: