« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
طنز / وحید حاج سعیدی
فقط جسارتاً دوستانی که قصد کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی دارند در جریان باشند جهت کسب آرای مردمی به ارائه پیشنهادات و طرح های سوفسطایی و ماوراء الطبیعه نظیر پیگیری اشتغال زایی و ریشه کن کردن بیکاری، تکمیل طرح های نا تمام، احداث راه آهن و فرودگاه و جاده، وام ازدواج جوانان و ... در سخنرانی ها و تراکت های تبلیغاتی نیاز نیست.
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان ؛ موعد ثبت نام انتخابات نزدیک است و جماعت کثیری از خلق الله کما فی السابق بر این باورند یگانه راه به منصه ظهور رساندن استعدادهای بالقوه و توانمندی های شان ؛ بلاشک ورود به عرصه انتخابات و تکیه زدن بر صندلی چرمی این منصب است فلذا عزم شان را جزم کرده اند تا با تمام قوا وارد گود شوند و به چوگان همت، گوی را از رقبا ببرند.

بالاخره این همه دانشگاه در مملکت که در سال چند ده هزار فقره مدارک ارشد و دکتری صادر می کند، باید یک جایی به کار بیاید! تبلیغات چهره به چهره و تلگرامی هم که به سلامتی از ماه ها قبل آغاز شده است؛ سلام و احوال پرسی ها کمی پر رنگ تر و غلیظ تر شده، دیده بوسی و ها و معانقه ها کمی محکم تر و دید و بازدید ها و رفت آمد ها هم بیشتر و منسجم تر...

البته این لابلا یک عده هم هستند که فکر می کنند اگر در انتخابات حضور پر رنگ نداشته باشند و کاندیدا نشوند، باید گواهی پزشکی یا یک سند محکمه پسند بابت عدم حضور ارائه کنند. به قول شاعر « به هر جا شود دود قلیان بلند ... سلام علیکم منم شاهسوند!»

علی ای حال ما به نظرات همه دوستان حتی عمو سیفی ( سرایدار مفخم مدرسه ما) که امسال هوس کاندیداتوری در شورا ها کرده بود، احترام می گذاریم و به آنها حق می دهیم. وقتی در پایتخت مملکت بازار رای آوردن سلبریتی ها داغ است و خواننده و هنر پیشه و کشتی گیر و ... منتخب مردم می شوند و به جای حل معضلات شهری ، وزن مدال هایشان را با وزن سایر اعضای شورا قیاس می کنند، خلق الله حق دارند با هر مدرک و تخصصی وارد کارزار مجلس شوند و شانس شان را آزمایش کنند. خدا را چه دیدید شاید تَقی به توقی خورد و « همای اوج سعادت به دام شان افتد» و باقی داستان...

البته ما در ولایت مان سلبریتی نداریم که به جناب ایشان بر بخورد ولی تعداد شیفتگان خدمت و جمعیت مشتاقان کمک به توسعه و آبادانی کشور قابل توجه و چشمگیر است و بحمدالله در این مورد به خصوص به یک خود کفایی قابل قبولی رسیده ایم که به کوری چشم ترامپ هیچ ربطی هم برجام و اثرات آن ندارد!

فقط جسارتاً دوستانی که قصد کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی دارند در جریان باشند جهت کسب آرای مردمی به ارائه پیشنهادات و طرح های سوفسطایی و ماوراء الطبیعه نظیر پیگیری اشتغال زایی و ریشه کن کردن بیکاری، تکمیل طرح های نا تمام، احداث راه آهن و فرودگاه و جاده، وام ازدواج جوانان، کاهش نرخ سود وام بانکی، تکمیل مسکن مهر و کلنگ زنی مسکن اجتماعی، احداث کارخانه و شهرک صنعتی، گاز کشی و آسفالت راه های روستایی ، مناطق آزاد، تبدیل کلان شهر به استان، شهر به کلان شهر، روستا به شهر، دهستان به بخش، سازمان به دهستان، پیگیری طرح رتبه بندی فرهنگیان، پیگیری طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری و ... در سخنرانی ها و تراکت های تبلیغاتی نیاز نیست.

همین که دوستان قول بدهند «امورات و وظایف محوله به نمایندگان مجلس شورای اسلامی» را بر اساس اصول 62 ، 76، 88  و  89 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در حد توان خودشان، ظرفیت و امکانات موجود و بودجه مصوب و اختصاص یافته، پیگیری و اجرا کنند، کفایت است! خیر از جوانی تان ببینید...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین