« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
ورزشی
۹ پروژه ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان؛استاندار و جمعی از مسولان استانی در کهگیلویه وبویراحمد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ 9 پروژه ورزشی در گچساران، بهمئی، دهدشت و یاسوج با حضور وزیر ورزش و جوانان با اعتبار هزینه شده بیش از 100 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 خانه جوان شهر دوگنبدان، سالن ورزشی روستای سرابیز شهرستان گچساران، خانه جوان و مجموعه ورزشی شهر بهمئی، خانه جوان، چمن مصنوعی فوتبال دهدشت و سالن ورزشی روستای چنارستان شهرستان بویراحمد از جمله پروژه هایی بودند که امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدف از سفر یک روزه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به این استان را بازدید و افتتاح چند طرح ورزشی در شهرستان های گچساران، بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی عنوان کرد و افزود: سه سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار بیش از 45 میلیارد ریال، چهار چمن مصنوعی با اعتبار 20 میلیارد ریال و یک باب خانه جوان با اعتبار 17 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

حسین کلانتری با اشاره به افتتاح 26 طرح ورزشی با اعتباری افزون بر 157 میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: این طرح ها شامل 21 چمن مصنوعی با اعتبار بیش از 120 میلیارد ریال، سه مینی سالن کوچک با 15 میلیارد ریال اعتبار و 2 سالن ورزشی چند منظوره است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: