« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
امروزانجام شد؛
مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی امروز در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و شعار مرگ بر آمریکا در این شهر طنین انداز شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد، دانش آموزان، دانشجویان، بسیجیان و اقشار مختلف در شهرهای مختلف استان همزمان با سراسر کشور در ۱۳ آبان فریادهای«مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.


راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال نیز با شکوه و صلابت هر چه بیشتر و با حضور پر شور و شعور نسل چهارم انقلاب دراقصی نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مسیر با در دست داشتن پلاکاردهایی بر ضرورت تداوم مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان جهان تاکید کرده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» ، «الله اکبر» ، «لبیک یا خامنه ای» ، «هیهات من الذله» و «رهبر اگر فرمان دهد غسل شهادت می کنیم» بار دیگر ضمن ابراز انزجار خود از استکبار جهانی، نابودی آمریکای جنایتکار را خواستار شدند.

راهپیمایی روز مبارزه با اسکتبار جهانی در شهرهای مختلف استان از جمله:یاسوج-گچساران-دهدشت-سی سخت-باشت-چرام-بهمئی - لنده -قلعه رئیسی-دیشموک و سرفاریاب با قرائت قطعنامه سراسری ویژه 13 آبان پایان یافت.

گفتنی است ،13 آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: