« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
در گفتگوی "آوای رودکوف"با دوتن از ائمه جمعه کشور عنوان شد:
حجت‌الاسلام اکرمی،با اشاره به گزینه های روی میز ایران و آمریکا تصریح کرد: گزینه روی میز آمریکا خیاثت، ظلم، تحریم عموم ملت و مایحتاج عمومی است و گزینه روی میز ما وحدت، اتحاد، حضور در صحنه و دفاع از نظام و ولایت فقیه است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، دانشگاه و دانشجو نقش و جایگاه بسزایی در تحولات جامعه داشته و حتی در بسیاری از موارد تحولات بزرگی توسط دانشجویان و دانشگاهیان رقم خورده است، همانگونه که دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان سال 1358 با بصیرت و شجاعت، پرده از چهره‌ پلید آمریکا برداشته و سفارت آمریکا را که به لانه جاسوسی علیه ملت ایران تبدیل شده بود، تسخیر کردند.

هر کدام از این رویدادها به نوعی نشان‌گر مبارزه مردم ایران با استکبار بوده و با نگاهی به ماجرای تبعید امام خمینی(ره) در تاریخ معاصر ایران، درمی‌یابیم که این تبعید در نتیجه‌ اعتراض امام(ره) به "کاپیتولاسیون" و مصونیت مستشاران آمریکایی اتفاق افتاده و در حقیقت منشا مبارزه با استکبار و استعمار بوده است.

هنر امام خمینی(ره) این بود که به جوانان اعتماد می‌کردند ولی در زمان بعضی دولت‌ها مشاهده می‌شود که تشکل‌ها بسته شدند و فقط تشکل‌هایی که مورد تایید دولت بودند، به حیات خود ادامه دادند و به نظرم این گونه اقدامات، شخصیت دانشجو را زیر سوال می‌برد.

در راهپیمایی 13 آبان اقشار مختلف مردم با فریاد مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا و محکوم کردن اظهارات و اقدامات خصمانه مقامات آمریکایی علیه کشورمان حضوری حماسی و پرشور را به نمایش می گذارند.


13 آبان، دانش آموزان حاضر شدند جانشان را در این راه فدا کنند
حجت‌الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب در گفت‌‌وگو با آوای رودکوف، اظهار کرد: روز 13 آبان یادآور این است که دانش آموزان در مقطع حساسی که نظام نیاز به دفاع داشت، حاضر شدند جانشان را در این راه فدا کنند و این بزرگترین ثمره ما است.

وی، افزود: اهمیت حضور همگان در راهپیمایی وظیفه مضاعفی دارد.

وی، ضمن بازگو نمودن فتنه جدید آمریکا خاطرنشان کرد: فتنه جدید آمریکا با رمز 13 آبان بر علیه ایران در نظرگرفته شده است.

امام جمعه سراب، یادآور شد: این فتنه همان ظلمی است که جاسوسان آمریکایی در ایران انجام می دادند و داروندار ایرانیان را می بلعیدند.

امام جمعه سراب، یادآور شد: 13 آبان  سیلی جوانان قدرتمند و با ایمان متکی بر قدرت الهی و پیرو رهبر الهی بر هیمنه پوشالی استکبار و الگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است.

حجت‌الاسلام اکرمی،با اشاره به گزینه های روی میز ایران و آمریکا  تصریح کرد: گزینه روی میز آمریکا خیاثت، ظلم، تحریم عموم ملت و مایحتاج عمومی است و گزینه روی میز ما وحدت، اتحاد، حضور در صحنه و دفاع از نظام و ولایت فقیه است.

وی، افزود: دانش‌آموزان در فضای مجازی و حقیقی می‌توانند به عنوان بلندگوی نظام و انقلاب نقش آفرینی کنند.

حجت‌الاسلام اکرمی، با اشاره به مایوس شدن دشمنان بعد از راهپیمایی 13 آبان  تاکید کرد: لحن دشمنان بعد از راهپیمایی 13 آبان عوض می شود و مایوس خواهند شد.


خاستگاه حضور در راهپیمایی منشاء الهی دارد
حجت‌الاسلام جلیل جلیلی، امام جمعه شهر سردرود در گفت‌وگو با آوای رودکوف، اظهار کرد: حضور در راهپیمایی، حضوری الهی است، چون خاستگاه این حضور منشاء الهی دارد، چون در قران کریم مبارزه با طاغوت و استبداد و استکیار همواره توصیه شده است.

وی، راهپیمایی ر ا تجلی نظام اسلامی دانست و افزود: راهپیمایی تجلی و تبلور جمهوریت نظام اسلامی است.

وی، خاطرنشان کرد: در استکبارستیزی برای حضور در راهپیمایی باید احساس کنیم که تکلیفی داریم.

حجت‌الاسلام جلیلی، ضمن بازگو نمودن الویت ها در مقابله با استکبار، ادامه داد: در مقابله با استکبار، عمل به وظیفه و تکلیف الهی مهم است.

امام جمعه شهر سردرود، یادآور شد: قرآن به ما می آموزد که در برابر استکبار هیچگاه نباید سازش کاری نمود.

وی، افزود: مبارزه با استکبار باید فرازمانی و فرامکانی باشد.

حجت‌الاسلام جلیلی، از نتایج استکبارستیزی گفت و تاکید کرد: باید استکبارستیزی ادامه پیدا کند تا شاهد نابودی استکبار جهانی آمریکا باشیم.

- گزارش از: مهندس امیرمسعود طایفه سلطانخانی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: