« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
به عنوان نخستین تیم ایرانی:
تیم دانشکدة مهندسی صنایع و سیستم‌ها دانشگاه صنعتی اصفهان در مسابقات بین‌المللی حل مسئله در حوزه حمل و نقل ریلی (RAS 2019 INFORMS) مقام نخست را به خود اختصاص داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:برترین های نهایی مسابقات بین‌المللی حل مسئله در حوزه حمل و نقل ریلی (RAS 2019 INFORMS) در نشست سالانه مؤسسه تحقیق در عملیات و علم مدیریت که معتبرترین ارگان تحقیق در عملیات (Operations Research) در دنیا است و همه ساله با حضور بیش از 7 هزار نفر از محققان و شرکت‌های بزرگ صنعتی و خدماتی برجسته از سراسر دنیا برگزار می شود به رقابت پرداختند.


در این نشست و مسابقه علمی که 20 الی 23 اکتبر 2019 و با رقابت 53 تیم از کشورهای مختلف جهان، در سیاتل آمریکا برگزار شد، تیم دانشکده مهندسی صنایع و سیستم ها دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از آقایان پوریا ارسلانی (دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها)، دکتر محمد رئیسی نافچی (عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها) و دکتر وحید فامیل دردشتی (پژوهشگر مرکز CIRRELT کانادا) به مقام نخست این رقابت ها دست یافت.

    همچنین در رقابت پوستر RAS 2019 این نشست بین المللی، پس از راهیابی 15 پوستر به مرحله نهایی، تیم دانشکده مهندسی صنایع و سیستم ها دانشگاه صنعتی اصفهان موفق شد رتبه نخست این رقابت را نیز به خود اختصاص دهد.

    گفتنی است: مسابقات بین‌المللی حل مسئله در حوزه حمل و نقل ریلی (RAS 2019 INFORMS) از سال 2010 و به صورت سالیانه برگزار می‌ شود و این برای اولین بار است که یک تیم از دانشگاه‌های ایران موفق به کسب چنین مقامی در مسابقات با این سطح می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین