« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
با کمک مدیر عامل سابق بنیاد برکت احسان؛
مدیر عامل اسبق بنیاد برکت احسان برای سهولت اقامه نماز توسط افراد مسن 120 میز و صندلی مخصوص نماز به مصلی و مساجد شهر لنده اهدا کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،با پیگیری های آقای امانعلی کریمی زاده مدیر اجرایی خیرین سلامت شهرستان لنده و مساعدت امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تعداد 120 دستگاه میز و صندلی برای سهولت اقامه نماز توسط افراد مسن به مصلی و مساجد شهر لنده اهدا گردید.


همچنین به تعداد 10 زوج بی بضاعت که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار نداشته جهیزیه کامل اعطا گردید.


در همین راستا طی نشستی که با حضور جمعی از مسولین در دفتر تبلیغات اسلامی لنده برگزار شد حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده و حجت الاسلام الهی نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طی سخنانی از دکتر مدنی مدیر عامل بنیاد برکت و مدیر عامل اسبق بنیاد برکت احسان که در زمان مسولیت سابق خود همکاری و همراهی لازم را داشته تقدیر و تشکر نمودند.


گفتنی است استفاده از صندلی های نماز برای نماز گزاران مطابق با فتوای مراجع معظم تقلید محدود است به اشخاصی که عذر شرعی در بجای آوردن نماز به صورت معمول داشته و با توصیه پزشک مکلف برجلوگیری از لطمات و آسیبهای جسمی هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: