« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
لنده
در ادامه سفر های علمی-ترویجی که با حمایت بنیاد مستضعفان از کشاورزان لنده انجام میگیرد اینبار در سفری دو روزه کشاورزان این منطقه به شهرستان دزفول اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در این دوره مدیر جهاد کشاورزی لنده، نماینده بنیاد علوی بهمراه گروهی از کشاورزان از ظرفیت‎های کشاورزی باغات مرکبات شهرستان دزفول بازدید میکنند.


همتی مدیر جهاد کشاورزی لنده در گفتگو با این پایگاه خبری گفت؛ با حمایت بنیاد مستضعفان  توانستیم تعداد ۴۰ نفر از کشاورزان شهرستان را جهت بازدید از باغات مرکبات شهرستان دزفول بیاوریم تا از ظرفیت های کشاورزی این شهرستان در راستای توسعه و تقویت باغات مرکبات خود استفاده کنند.


وی افزود؛ شهرستان دزفول از مناطق پیشرو در کشاورزی خصوصا بحث باغداری و مرکبات است و کارهای کارشناسی خوبی در این شهرستان انجام شد و انتظار داریم کشاورزان نهایت استفاده را ببرند .


مدیر جهاد کشاورزی لنده به اهداف مهم این بازدید اشاره و اظهار داشت؛ در کنار استفاده از مشاوره های کارشناسان و باغداران این شهرستان در حوزه های کاشت و داشت و برداشت از اهداف ما بازدید از کارخانه های sorting (بسته بندی های است که در این شهرستان وجود دارد.


 همتی نژاد افزود ؛ تدوام این بازدید های ضمن استفاده از تجربیات کشاورزان پیشرو و  موفق در خارج از استان ، سبب افزایش سطح دانش و آگاهی کشاورزان گشته که قطعا افزایش کیفیت و بهره وری و پیشرفت شهرستان لنده در امر کشاورزی خواهد داشت .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: