« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
لنده
همایش بزرگ گروه اپسیلون با حضور سید فرزاد نجات نیا دستیار وزیر ارتباطات، رتبه های برتر کنکور سراسری سنوات قبل و دانش آموزان پشت کنکور لنده برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در ابتدای همایش نخبگان دانش آموزی و پذیرفته شدگان سنوات قبل به بیان شیوهای مطالعه و راهکارهای موفقیت خود برای دانش آموزان پرداختند.


 در ادامه سید فرزاد نجات نیا دستیار وزیر ارتباطات ضمن تکریم نگاه نخبه پروری از تلاشهای و برنامه ریزی های آموزشی گروه خودجوش اپسیلون متشکل از دانشجویان موفق لنده و کهگیلویه قدردانی کرد.

 سید فرزاد نجات نیا دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان؛ نظر به دغدغه دانش آموزان، از اختصاص و ارتقاء کَمی سهمیه بورسیه توسط بنیاد آموزشی قلمچی برای دانش آموزان مستعد کم بضاعت را خبر داد.

 وی با بیان نکاتی پیرامون الزامات قبل از کنکور همچون تلاش پیوسته و مداومت بر مطالعه منظم، موفقیت را اتوبان دوطرفه ای دانست که یک لاین  آن تلاش ساعی و لاین دیگر را استقبال موفقیتها بیان کرد.

 مهندس نجات نیا یادآور شد نظر به ضرورت توجه به سرمایه های انسانی، تلاشهایی برای شناسایی دانش آموختگان، و فارغ التحصیلان با برگزاری سلسله نشستها در تهران و استان، به همایش پانزدهم انجمن هم اندیشی فرهیختگان با موضوع دانش آموز امروز کار آفرین فردا در دهدشت، اشاره و عنوان کرد: نداشتن ها و محرومیتها هیچگاه مانع حداکثری دانش آموز موفق نبوده، و در سال قبل بشیر دانش آموز مستضعف افغانی روزانه در گاوداریی در قم کار می کرد و شبها درس می خواند، حائز رتبه قابل قبول شد و اکنون در رشته مکانیک دانشگاه علم و صنعت تهران مشغول به تحصیل هست.

 دستیار وزیر ارتباطات در یک بازه زمانی مشخص از اتصال مدارس منطقه به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت رایگان یک ساله با هماهنگی آموزش و پرورش از محل اعتبار uso وزارت ارتباطات خبر داد.

 این فعال فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه بیشترین بودجه ها در کشورهای توسعه یافته به اندیشکده ها و پژوهشگاهها برای آموزش،پژوهش و تحقیقات اختصاص داده می شود، به فرصت استقرار بنیاد علوی در شهرستان لنده در کنار تسهیل گری و ایجاد رونق اقتصادی، هزینه در خدمات آموزشی را مهمترین سرمایه گذاری دانست.

 وی با ابراز تاسف از وضعیت قبولی با شاخص زیر هزار کنکور سراسری افزود؛ استان از آخر بعد از سیستان و بلوچستان قرار دارد، که نیاز آسیب شناسی جدی  ضرورت دارد.

 نجات نیا در پایان گفت: بالای ۸۰ درصد پذیرفته شدگان هم استانی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه های مطرح کشور پس از فارغ تحصیلی کار در خارج از استان را ترجیح می دهند که باید برای خدمت در استان تدبیری اندیشیده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین