« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
بهبهان
تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان ، شورای اسلامی شهر و شهرداری بهبهان به امضای طرفین رسید.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف،با حضور شهردار و اعضای شورای شهر بهبهان تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی، آموزشی و مشاور‌ه‌ای بین دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء و شهرداری بهبهان در دو محور اصلی رسالت اجتماعی دانشگاه و پروژه شهر یادگیرنده به امضای طرفین رسید.


به منظور بهره مندی از توانمندی های علمی ،پژوهشی و همکاری های مشاوره ای و رسالت اجتماعی دانشگاه به منظور تحقق مدیریت اثر بخش ،کارا و پایدار در حوزه مدیریت شهری و دستیابی به شاخص های تراز جهانی شهر یاد گیرنده بهبهان به عنوان دومین شهر کشور که به شبکه جهانی شهرهای یادگیرنده یونسکو، با حضور دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه،حجت الاسلام طواف امام جمعه موقت شهرستان،نعمت اله دانایی رئیس شورای شهر،مهندس ورزشی شهرداری بهبهان ، اعضای شورای شهر و هیات رئیسه دانشگاه تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی، آموزشی و مشاور‌ه‌ای بین دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء و شهرداری بهبهان در 6 ماده  به امضای طرفین رسید.

از جمله تعهدات طرفین در این تفاهم نامه را می توان به ایجاد و توسعه همکاری های متقابل در زمینه های اجرایی ،علمی پژوهشی ،فناوری و آموزشی در پروژه شهر یادگیرنده،توسعه تحقیقات هدفمند و کاربردی کردن پژوهش،مدیریت ظرفیت های موجود در راستای توسعه محصولات و تولیدات قابل عرضه،استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری در حل مشکلات شهری،تسهیل همکاری های مشترک بین شهرداری و دانشگاه و گسترش مراکز تخصصی تحقیق و توسعه مرتبط با زمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگی شهرستان  ذکر کرد.

بر مبنای این تفاهم نامه مقرر شد کارگروهی با حضور نمایندگان شهرداری، شورا و دانشگاه تشکیل شود و با برگزاری حداقل یک جلسه در ماه به برنامه ریزی اجرای تفاهم نامه اقدام کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: