« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
به قلم سید غفار فتحی
در بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا ، بیننده بازی ایران و بحرین بودم ، با چشمان خود شاهد پارازیت های زشت وغیر متمدنانه از سوی تماشاگران و لبخند چند تن از بازیکنانشان به هنگام پخش سرود ملی کشورمان بعنوان متغیران مزاحم بودم ، لازم دانستم چند نکته را مطرح کنم :
پایگاه خبری آوای رودکوف-سید غفار فتحی:سرود ملی کشورمان ایران  ، تلفیقی از نشیمن های منسجم کلماتی محترم با ژانر مارش و هیجان انگیز مقدسی است ،  که  اقتدار را از بطن آمال ، آرمان ها ، ایدئولوژی و خواست های یک  ملت و نظام  بصورت فشرده و انتزاع یافته ، با اهتراز پرچم سه رنگ سبز-سفید- قرمز در عرصه بین المللی فریاد می زند ، آهای اهالی دهکده جهانی در سوزش تاریخ به یاد داشته باشید که ، اقیانوس ها زمانی استخر نیاکانمان بودند و ما ایرانیان تا به سند ثریا نیز خواهیم رسید ، زیرا پساساختار گرایانه تمدن سازی نزدیک است .

در بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲  در قاره آسیا ،  بیننده بازی ایران و بحرین بودم ،  با چشمان خود شاهد پارازیت های زشت وغیر متمدنانه از سوی تماشاگران و لبخند چند تن از بازیکنانشان به هنگام پخش سرود ملی کشورمان بعنوان متغیران مزاحم بودم ، لازم دانستم چند نکته را مطرح کنم :

۱-در جهنم آزادی و بازی برگشت ،  به سرود کشور بحرین احترام بگذاریم ، تا صحه  بر جهالتشان از خجالت ،  در اخبار و  رسانه های جهان ماندگار شود.

۲- مردم ایران در سرتاسر کشور ، همزمان با پخش سرود ملی از TV همخوانی جانانه ای از هر نقطه ای که هستند را داشته باشند ، تا ارکان آل خلیفه و کیلومتر مربع وسعت  خاکشان به لرزه در آید.

۳- سرمربی تیم ملی ایران جناب آقای ویلموتس، کادر فنی  و مربیانش ،  باید تمرین سرود ملی را به تمرینات تیم ملی بعنوان یک ابد اضافه کنند.

۴- از بازیکنان و نیمکت  ایران ،  خواهشمندم همچون بوفون با تمام وجود و همچون داوید لوئیز با چشمانی پر از تعصب سرود ملی را فریاد بزنند تا درس تنبیه را بحرینی ها توبه کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: