« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
مجری نمایشگاه بین‌المللی خرما در شیراز، خبر داد:
مجری نمایشگاه بین‌المللی خرما با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ مهرماه در شیراز، گفت: در این نمایشگاه نخستین سامانه ملی خرما رونمایی می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، مرادپور با اشاره به برپایی دومین نمایشگاه بین‌المللی خرما در استان فارس، اظهار کرد: استان فارس از رتبه‌های برتر در تولید خرما در کشور است.

مجری نمایشگاه بین‌المللی خرما، بیان کرد: امسال دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خرما در استان فارس با حضور شرکت‌هایی از داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه بیش از 80 مجموعه در این نمایشگاه حضور دارند، از شرکت 11 استان کشور و 2 شرکت پاکستانی و تونسی در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر آن بازدیدکنندگانی از کشورهای پاکستان، آلمان، عمان، ایتالیا، قزاقستان، هند، روسیه و آمریکا به این نمایشگاه می‌آیند.

مجری نمایشگاه بین‌المللی خرما با بیان اینکه 60 درصد از نمایشگاه در اختیار استان فارس است، افزود: این نمایشگاه به تولیدکنندگان، بخش فرآوری، ماشین‌آلات مربوطه و زمینه‌های جانبی تولید مثل کود و سم اختصاص دارد.

مرادپور از تاثیر نخستین دوره نمایشگاه بر صادرات خرمای استان فارس، خبر داد و گفت: در سال گذشته که نخستین دوره نمایشگاه برگزار شد، 33 درصد صادرات خرمای استان افزایش یافت.

او در ادامه از تأثیرات مثبت برگزاری نمایشگاه بر فروش خرمای استان فارس، سخن گفت و بیان کرد: بیش از 30 هزار تن خرما و محصولات آن در همان محیط نمایشگاه سال گذشته به فروش رفت و این بیانگر اهمیت برگزاری نمایشگاه خرما است.

مجری نمایشگاه بین‌المللی خرما با اشاره به برگزاری رویدادهای آموزشی در زمینه صادرات خرما در کنار این نمایشگاه، از رونمایی کتاب « سیر تا پیاز خرما» و نخستین سامانه ملی خرما در این دوره از نمایشگاه خبر داد.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: