« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با صدور حکمی دکتر ساسان معتقد را به سمت معاون دانشجویی این دانشگاه را منصوب کرد.

درقسمتی از این حکم آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی و به  استناد بند ب ماده 5 آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی،پژوهشی و فناوری به موجب این حکم و با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به سمت معاون دانشجویی دانشگاه منصوب می گردید.

انتظار می رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها ،وظایف معاونت دانشجویی دانشگاه را بر پایه قوانین ،سیاست ها و برنامه های تعیین شده به انجام رسانید.

اطمینان دارم جدیت و پشتکار جناب عالی ،توام با روحیه نظم و برنامه ریزی ،فرصتی برای تحقق اهداف دانشگاه در راستای بهبود و ارتقای امور صنفی ،رفاهی ،بهداشتی و سلامت و زمینه سازی جهت همراهی ،همدلی و ایجاد نشاط در دانشجویان خواهد بود.توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین