« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
هشدار امام جمعه لنده به مسولان:
امام جمعه لنده تاکید کرد:استاندار در سفر خود به شهرستان لنده قول داد با همکاری بنیاد علوی مشکل سیل بند را حل نماید که تاکنون این وعده عملی نشده و همچنان سلامت مردم در مخاطره می باشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا امام جمعه موقت لنده در خطبه های نماز جمعه گفت:دین یک دستور العمل صحیح ،منطقی،و عقلانی برای بهتر زندگی کردن بشریت است.

وی افزود:اگر ما دین دار باشیم و از دستورات خداوند و پیامبر اسلام اطاعت کنیم در این دنیای گذرا خوشبخت و در زندگی بی پایان حیات ابدی سعادتمند خواهیم بود.

الهی نیا با اشاره به حوادث تلخ رخ داده در شهرستان گفت:نباید تا وقتی که از مسئله ای اطلاع کافی نداشته باشیم اظهار نظر کنیم.


امام جمعه موقت لنده در ادامه از نیروهای نظامی و انتظامی و دادگستری که به موقع در این حادثه ورود پیدا کردند و اجازه ندادند حوادث تلختر دیگری اتفاق بیفتد تقدیر و تشکر کرد و همچنین به خانواده قربانیان تسلیت عرض نمود.

حجت الاسلام الهی نیا با اشاره به نزدیک بودن اربعین حسینی گفت :اهمیت این پیاده روی این است که یاد نهضت حسینی برای همیشه جاودانه باشد و این حرکت عظیم ترکیبی از عقل ،عاطفه و عشق است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری و بالارفتن سن ازدواج خاطر نشان کرد:مسئولین به جای اینکه به فکر مردم باشند رفتن زنان به ورزشگاه را راه حل مشکلات می دانند در صورتی که ریشه مشکلات و فقر در تبعیضو اشرافیگری و رانت خواری است.

امام جمعه موقت لنده ضمن تقدیر از حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه تاکید کرد:این سید بزرگوار امیدی در دل مردم قرار داده که امیدواریم این امیدواری تا ریشه کن کردن فساد در کشور تداوم داشته باشد.


خطیب جمعه لنده تصریح کرد:امر به انفاق و دستگیری از نیازمندان امر به زکات می تواند در ریشه کن کردن فقر موثر باشد.

الهی نیا در ادامه مخالفت مردم با احداث سد ابریز را یاداوری و اظهار داشت :باید دغدغه مردم را مد نظر قرار داده و این کار به نحو شایسته ای کارشناسی شود تا برای مردم شهرستان لنده مضر نباشد

ایشان همچنین به اعتراضات مردم در فضای مجازی و حقیقی مبنی بر تغییر حوزه استحفاظی شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: کوچک کردن شهرستان لنده جای بسی تعجب و تاسف است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد:استاندار در سفر خود به شهرستان لنده قول داد با همکاری بنیاد علوی مشکل سیل بند را حل نماید که تاکنون این وعده عملی نشده و همچنان سلامت مردم در مخاطره می باشد.


خطیب جمعه لنده همچنین خواهان تسریع در وضعیت نابسامان شهرکهای سرآسیاب ؛ بهاران و فجر شده است.

وی تصریح کرد:هفته انجمن اولیا و مربیان یک فرصت خوب برای ارتباط بین اولیا و مربیان است.

امام جمعه موقت لنده در پایان با اشاره به وضعیت گرانی در بازار با تشویق بازاریان به رعایت انصاف گفت:خیر و برکت در رعایت انصاف است که امیدواریم رعایت انصاف سر لوحه بازاریان قرار بگیرد تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

حجت الاسلام الهی نیا همچنین خواهان مساعدت مردم و ادارات به موکب باب الحوائج در مرز شلمچه شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
رحمانی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
انصافا برابر نظر کارشناسان خبره احداث سد ابریز جزخسارات زیست محیطی چیز دیگری نصیب این شهرستان نمی کند ،این سد با لابی گری حبیبی از شهرستان چرام وهماهنگی وفشار نماینده مجلس دارد صورت می گیرد ،به جهت احیا دشت چرام وصحرای کلاچو واز انجائیکه کارشناسان اموراب استان مخالفت کردند مستقیم توسط لابیها تصویب شده
رحمانی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
انصافا برابر نظر کارشناسان خبره احداث سد ابریز جزخسارات زیست محیطی چیز دیگری نصیب این شهرستان نمی کند ،این سد با لابی گری حبیبی از شهرستان چرام وهماهنگی وفشار نماینده مجلس دارد صورت می گیرد ،به جهت احیا دشت چرام وصحرای کلاچو واز انجائیکه کارشناسان اموراب استان مخالفت کردند مستقیم توسط لابیها تصویب شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
درودبرامام جمعه شجاع که گلایه ودرددل مردم را بیان نمودند ؛مردم شوراانتخاب نمودند که پیگیرمطالبات وبیان حقشون ازمسولین استانی وکشوری باشند اما متاسفانه ؛همین آقایون باعث بدبختی مردم شدند
کارشناس منابع اب تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
جناب شما بر چه اساسی این حرف را عنوان می کنید.
به هر حال هر کار مفیدی در حوزه منطقه انجام شود نتیجه تلاش مسئولان استانی ، کشوری و پیگیری مطالبات به حق مردم از طریق نماینده مجلس مس باشد.شما از نفع و ضرر این سد چه اطلاعی دارید. ضمنا اگر همه بخواهند با این طرز فکر شما به موضوعات نگاه کنندمردم دهدشت و سوق از تشنگی باید بمیرند چون آب شرب آنها از چشمه سیاه چرام تامین می شود.خاطر نشان کنم این سد کوچک شده سد کلات معروف است که بدلیل مخالفت های نماینده وقت و کج فهمی های عده ای حذف شد و به جای ان سد مارون ساخته شد که نفعی برای ما جز غرق شدن اراضی در دریاچه سد نداشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: