« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶
طنز / وحید حاج سعیدی
الان اوضاع پشت و رو شده و نقداً عشق بهانه ای برای تعدد زوجات است. تا جایی که شاعر در این خصوص می فرماید: «تا با غم عشق تو مرا کار افتاد . . . بیچاره "زنم" در غم بسیار افتاد!» ....
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:در سال های اخیر که تغییر کاربری مد شده، کلمات هم از این قاعده مستثنی نشدند و تغییرات ماهوی در برخی از آنها حادث شده است. یکی از این واژه ها که تغییر کاربری اساسی شامل حالش شده، واژه با مسمی و پر طمطراق «عشق»است که در گذشته برای خودش ید و بیضایی داشت و نصف اشعار فارسی، این واژه را با افتخار یدک می کشیدند. اما الان اوضاع پشت و رو شده و نقداً عشق بهانه ای برای تعدد زوجات است. تا جایی که شاعر در این خصوص می فرماید: «تا با غم عشق تو مرا کار افتاد . . . بیچاره "زنم" در غم بسیار افتاد!» یا در کتاب «فتوحات الویندوزیه» چنین آمده است: « در دنیای صفر و یک دامنه عشق برخی پسران چنان وسیع شده که وقتی عاشق دختری می شوند، عاشق دوستان او نیز می شوند!» و الی آخر...

اما درب این کهنه رباط ( همان دنیای خودمان ) همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد و دانشمندان با کشف «فرمول خوشبختی و هورمون عشق» یک بار برای همیشه غائله را خاتمه دادند. حقیقتاً این 18 درصد اضافه حقوق امسال، یارانه و سبد کالایی که قرار است خارج از صف به این دانشمندان هورمون شناس اهدا شود، از شیر بدون پالم مادر حلال تر... چرا جو گیر شده ایم. شما هم اگر از اصل داستان و اهمیت موضوع باخبر شوید، متوجه خواهید شد که این اکتشاف، منشاء چه خیرات و مبراتی در جامعه است. اما اصل داستان .... به گزارش روابط عمومی دومین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی ایران، دکتر علی فرهودی گفته است: «هورمون‌های اکسی توسین و وازو پرسین، عشق و وفاداری ایجاد می‌کند. تحقیقات نشان داده است وقتی هورمون اکسی توسین را در انسان از طریق مخاط بینی اسپری کنند، به یک همسر اکتفا خواهد کرد! ( به نقل جراید طرفدار عشق و وفاداری)

ملاحظه فرمودید... حقیقتاً این جاست که تفاوت مدرک های کیلویی برخی دانشمندان که همین هفته درب 25 موسسه فروش پایان نامه و مخلفات آن را تعطیل کردند ، با مدارک واقعی و دارای برچسب اصالت مشخص می شود! در همین راستا ما نیز نظر به اهمیت موضوع فی الفور و بدون هیچ گونه فوت وقت چند پیشنهاد اساسی ارائه می کنیم ،علی برکت الله:

الف) واکسن عشق: هر چند بچه ها از واکسن دل خوشی ندارند ولی همیشه که نباید به بچه ها واکسن فلج اطفال، ب ث ژ، کزاز و ثلاث تزریق کرد. پیشنهاد می شود لابلای این همه واکسن، چند سیس سی واکسن «اکسی توسین» هم در برنامه وزارت بهداشت گنجانده شود. جای دوری نمی رود.

ب) تعمیم در سایر حوزه ها: حالا که امکان کشف چنین هورمون هایی وجود دارند، دانشمندان عزیز یک مقدار با دقت بگردند شاید هورمون های دیگری نظیر رعایت حقوق دیگران، مراقبه در حق الناس، امانتداری در بیت المال و ... هم پیدا شد تا اندکی از مشکلات مردم کاسته شود.

 پ) توجه خاص به هنرمندان: با عنایت به اینکه برخی هنرمندان هفته ای یکبار تجدید فراش می کنند و با افتخار هم در اینستاگرام پست می گذارند، پیشنهاد می شود واکسن این عزیزان بدون نوبت تزریق شود و تا پدیده چند همسری مثل عزیز سفرکرده ناصرالدین شاه به انبوه همسری بدل نشده ، غائله را بخوابانند!

ت) اور دوز هورمون: با توجه به مختصات این دارو، فقط ترا به خدا مواظب باشید جوانان هنگام استفاده از این دارو «اور دوز» یا «مصرف بیش از حد مجاز» نکنند و کلاً قید همسر اختیار کردن را بزنند، چون همین طوری آمار تجرد قطعی پسران و خانه های مجردی رو به افزایش است. از ما گفتن بود...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: