« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
به مناسبت ۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر ؛
رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بارها بر توجه به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تاکید کرده اند ..
پایگاه خبری آوای رودکوف-حاجتی شریعتی فر :عشایر در جامعه امروز ایران، قشری مولد و از ظرفیت‌های درونی اقتصاد کشورند که روحیه تولید و خوداتکایی آنان، پشتوانه‌ای عظیم برای پیشبرد  اقتصاد مقاومتی است.

ایمان و تدین، زیبایی و سادگی، راحتی و فراغت، مناظر و چشم اندازهای بکر و دلگشا، آزادی و صلح و آرامش از بارز ترین صفات روستا و روستاییان عزیز است.

 روستایی مظهر خود اتکایی و خودکفایی است و نقش این قشر از جامعه در عرصه های مختلف خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بی بدیل است.

 پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و دوران آبادانی و سازندگی میهن عزیز اسلامی این روستاییان وعشایر بودند که دوشا دوش سایر اقشار مردم، مردانه ایستادند و برگ درخشانی از خود در تاریخ بر جای نهادند.

 رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بارها بر توجه به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تاکید کرده اند

به عنوان فردی عشایر وعشایر زاده، شنیدن درد‌ها و خواسته‌های روستاییان و عشایر شریف را وظیفه خود و مسؤولان کشور می‌دانم و باور دارم که حفظ اصالت‌ها و توانمندی‌های آنان، ضامن افزایش درآمد‌های کشور در زمینه  گردشگری و  صنایع دستی، تولید محصولات دامی و لبنی، دارو‌های گیاهی و از همه مهمتر ارتقای امنیت کشور است.

"اینجانب،۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر را به تمامی روستائیان گرامی شهرستان  و عشایر سخت کوش و فعال که فعالیت قابل ملاحظه برای رشد و توسعه روستاها دارند ، تبریک عرض می نمایم و سربلندی و توفیق فرد فرد روستائیان و عشایر زحمتکش ومجموعه شوراها ودهیاران روستاها ومسئولین خدمتگذار به این قشر از جامعه را از خداوند منان خواستارم.

حاجتی شریعتی فر ریئس شورای اسلامی شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: