« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
از محل صرفه‌جویی حذف قبوض کاغذی برق محقق شد؛
از محل حذف قبوض برق به‌صورت کاغذی، دو هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش آموزان نیازمند کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و جمعی از امدادگران  کمیته امداد،40 بسته نوشت‌افزار به‌صورت نمادین بین دانش آموزان کم‌بضاعت در دبستان دخترانه شهید عزیزی توزیع شد.


قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اهداء دو هزار بسته نوشت‌افزار از طرف شرکت توزیع نیروی برق استان به دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: 12 هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سال جاری از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی به برگزاری جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: این جشن به‌منظور کمک به دانش آموزان نیازمند در دو مرحله –مرحله اول آن در هفتم و هشتم شهریورماه و مرحله دوم در دهم مهرماه- برگزار شد.

مبشری از آموزش‌وپرورش، صداوسیما، بسیج دانش‌آموزی، سپاه، شرکت توزیع نیروی برق استان و همه‌کسانی که کمیته امداد را در برگزاری جشن عاطفه‌ها برای کمک به نیازمندان یاری کردند، تشکر و قدردانی کرد.

داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و پاسداشت این فرهنگ که از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، وظیفه همه‌ی ماست. 

وی بابیان اینکه صدور قبض برق به‌صورت کاغذی از اول مهرماه بنا به سیاست‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر حذف‌شده است، افزود: از محل صرفه‌جویی با حذف قبوض کاغذی و حفظ منابع ملی، مقداری نوشت‌افزار برای دانش آموزان نیازمند استان تهیه‌شده است.

راهزادی ارزش نوشت‌افزارهای در نظر گرفته‌شده برای دانش آموزان را 100 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: به همین منظور دو هزار بسته نوشت‌افزار در نظر گرفته‌شده که 40 بسته آن به‌صورت نمادین بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد و مابقی نیز در روزهای آینده به دانش آموزان اهداء می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: