« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج عنوان کرد:
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت: 2803 نفر از مددجویان این اداره در سال جاری از دوره‌های فرهنگی آموزشی این نهاد بهره‌مند شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حشمت‌الله عباسی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج، بابیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کاری این نهاد است، گفت: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت آن‌ها را به سمت‌وسوی توانمندی فکری و فرهنگی رهنمون می‌سازد.


وی با اشاره به اینکه در زمینه ارائه خدمات فرهنگی در سال جاری، 2803 مددجوی این نهاد از این خدمات بهره‌مند شده‌اند، افزود: در این زمینه 47میلیون و 219هزار تومان هزینه شده است.

عباسی بابیان اینکه دوره‌های آموزشی این نهاد به‌منظور آگاه‌سازی خانواده‌ها و باهدف تعمیق باورهای دینی، اصلاح سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده برگزار می‌شود، گفت: زنان سرپرست خانوار، زوج‌های جوان، دختران و پسران بازمانده از ازدواج، دختران در آستانه ازدواج، دانش آموزان و دانشجویان، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، مردان سرپرست خانواده افراد شرکت‌کننده در این دوره‌های آموزشی هستند.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های فرهنگی کمیته امداد شامل مهارت‌های زندگی، سبک‌های فرزندپروری، پیشگیری از اعتیاد و سایر موارد است، گفت: 2723 نفر از مددجویان منطقه دو یاسوج بااعتبار 23 میلیون و 841 هزار تومان در سال جاری در این دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج به برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی و اعزام مددجویان به این اردوها به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی این نهاد اشاره و بیان کرد: در سال جاری درمجموع 11 دوره اردوی زیارتی و آموزشی برای مددجویان برگزارشده است.

 عباسی تعداد شرکت‌کنندگان اردوهای زیارتی و آموزشی کمیته امداد منطقه دو یاسوج را 80 نفر بااعتبار 23 میلیون و 377 هزار تومان اعلام و تصریح کرد: دانشجویان دختر و پسر، دختران دبیرستانی، اردوی مادران و دختران، دختران مقطع متوسطه اول (راهنمایی)، پسران دبیرستانی، دختران جامانده از ازدواج ازجمله افراد اعزام‌شده به این اردوها بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد موجب افزایش مهارت‌های زندگی مددجویان می‌شود، افزود: با بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت از سلامت اجتماعی و فردی می‌توان از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: