« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی همدان:
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی همدان، گفت: نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهی‌های زینتی از چهاردهم تا نوزدهم مهرماه در همدان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، حمید گلی‌پور با بیان این که نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهی‌های زینتی با مشارکت از 130 شرکت در همدان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری سازمان محیط زیست و سمن‌های حوزه محیط زیست برگزار خواهد شد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی همدان، افزود: این نمایشگاه از تاریخ چهاردهم تا نوزدهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همدان برپا می‌شود

گلی‌پور با اشاره به این که نمایندگانی از استان‌های تهران، قزوین، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، سمنان، مرکزی، البرز و همدان محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی همدان، تصریح کرد: انواع گیاهان دارویی، گل‌ها و گیاهان زینتی و آپارتمانی، انواع کاکتوس، خاک، کود، بذر، تجهیزات گلخانه‌ای و ماهی‌های آکواریومی و زینتی در این ننایشگاه عرضه می‌شود.

گلی پور با اشاره به این که این که یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه نمایشگاه آگاهی بخشی در نورد محیط زیست است، گفت: با کمک سمن‌های حوزه مخیط زیست در طول برگزاری نمایشگاه برنامه‌های متعدد آموزشی برای علاقمندان برگزار می‌شود و از غرفه‌هایی که مشخصه‌های زیست محیطی را رعایت کنند تجلیل خواهد شد.

او، تاکید کرد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری با عرضه محصولات صنایع دستی، مجسمه، تابلوهای زینتی و باکی‌های نوری برگزار می‌شود.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: