« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی:
مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی، گفت: به‌منظور جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان و از بین رفتن انگیزه تولید این محصول، خرید تضمینی گوجه‌فرنگی آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، شهریار حیدری، با اعلام این خبر، اظهار کرد: سازمان تعاون روستایی، همراهی حداقل 2 کارخانه استانی را برای خرید و تبدیل گوجه‌فرنگی به رب مورد تأکید قرار داده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی، بیان کرد: در مرحله اول خرید روزانه در حدود 450 تن به طور میانگین توسط 2 کارخانه جذب می‌شود که با رایزنی با سایر کارخانجات صنایع تبدیلی استان این میزان جذب نیز افزایش یابد.

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی، افزود: برداشت گوجه‌فرنگی از سطح چهار هزار و 820 هکتار از اراضی زراعی زیر کشت این محصول در استان آغازشده و امسال پیش‌بینی می‌شود که بیش از 193 هزار تن گوجه‌فرنگی از اراضی زیر کشت این محصول برداشت شود.

حیدری با بیان اینکه تولید و سطح زیر کشت این محصول در استان 17 درصد نسبت به پارسال افزایش دارد، تصریح کرد: 45 تا 50 درصد این محصول در داخل استان به اشکال مختلف اعم از تازه خوری و فرآوری شده مصرف می‌شود.

او، خاطر نشان کرد: به علت بالا بودن قیمت این محصول در سال گذشته در کشاورزان رغبت به کشت افزایش‌یافته است و به همین علت سطح زیر کشت نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: