« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱
مصیب حیدری خبر داد؛
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: ۸۲۰ دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت این اداره چشم انتظار کمک های مردم خیر و نوع دوست استان در جشن عاطفه ها هستند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در حاشیه مراسم نمادین جشن عاطفه ها که در دبستان دخترانه سماء برگزار شد، گفت:  ۸۲۰ دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت این اداره چشم انتظار کمک های مردم خیر و نوع دوست استان در جشن عاطفه ها هستند.


وی یادآور شد: مرحله اول جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت در هفتم و هشتم شهریورماه هم‌زمان با سراسر کشور به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج در پایگاه‌های این نهاد و مصلاهای نماز جمعه برگزار شد.

حیدری با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها امروز دهم مهرماه در مدارس استان، تصریح کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها برای دانش آموزان نیازمند همچنان ادامه دارد و مردم خیر و نیکوکار استان می توانند با مشارکت در این امر خیر یاریگر کمیته امداد برای کمک به دانش آموزان نیازمند باشند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج تأکید کرد: مردم نیک‌اندیش علاوه بر اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی به‌صورت حضوری در پایگاه‌های این نهاد و مدارس، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره‌حساب ۰۱۱۲۵۹۹۳۳۶۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷  و سامانه پیامکی #۳*۵*۰۷۴۱*۸۸۷۷*  برای کمک‌رسانی به نیازمندان این نهاد اهداء کنند.

شایسته ذکر است در حال حاضر ۴۳۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ‌بر ۱۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند و از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین