« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج،
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: در زمینه ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان این اداره در شش ماهه سال جاری 49 میلیون تومان هزینه شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با اشاره به اینکه ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان از جمله برنامه های در دستور کار این نهاد است، گفت: در شش ماهه نخست سال جاری در مجموع 49میلیون و 700 هزار تومان برای مددجویان هزینه شده است. 


وی تصریح کرد: به منظور تقویت روحیه دین باوری وتعمیق باورهای دینی، در شش ماه اول امسال  14اردوی زیارتی سیاحتی به شهرهای مذهبی و گردشگری از جمله مشهد مقدس، قم، شیراز و شمال کشور برای مددجویان برگزار شد.

حیدری با بیان اینکه در این اردوها در مجموع 167 مادر و دختر، دانش آموز و دانشجو شرکت کرده اند، گفت: هزینه برگزاری این اردوها 26 میلیون و 221 هزار تومان بوده است.

وی از دیگر برنامه های فرهنگی اجرا شده برای مددجویان را ارائه آموزش های گروهی برای ارتقاء سطح آگاهی ها و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خانوارهای تحت حمایت عنوان کرد و افزود: 1376 نفر از مددجویان منطقه یک یاسوج در شش ماهه سال جاری از دوره های آموزشی این نهاد بهره مند شده اند.

حیدری دوره های آموزشی برگزار شده را در زمینه های اخلاق اسلامی، مراقبت و تربیت فرزندان، حجاب و عفاف، کسب و کار و موفقیت در کسب و کار عنوان و بیان کرد: در زمینه ارائه خدمات آموزشی به مددجویان 23 میلیون و 479 هزار تومان هزینه شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: