« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد خبر داد:
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 21 راهبر شغلی با کمیته امداد استان در ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد در سال جاری همکاری دارند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی حسن مظاهری بابیان اینکه نظام راهبری شغلی یکی از راهبردهای کارآفرینی است اظهار کرد: هم‌اکنون 21 راهبر شغلی جهت ایجاد اشتغال مولد برای مددجویان با کمیته امداد استان همکاری دارند.


وی با اشاره به اینکه نظام راهبری شغلی برای پایدارسازی اشتغال مددجویان و توانمندسازی آنان اجرایی می‌شود، گفت: در این راهبرد، راهبر شغلی کمیته امداد به‌جای ارجاع مددجوی متقاضی کار به کارشناس این نهاد، مددجو را به کارآفرین بیرون ارجاع می‌دهد تا با توجه به تخصص خود با انجام مشاوره و راهنمایی برای مددجو فرصت شغلی ایجاد کند.

مظاهری افزود: کارآفرین راهبر شغلی کسی است که در یک‌رشته تخصصی تجربه‌اندوزی کرده و موفق عمل کرده و زنجیره شغلی را برای تداوم شغلی مددجو تعریف می‌کند و به‌عنوان راهبر شغلی به‌صورت مداوم به مددجویان مشاوره می‌دهد.   

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راهبری زنجیره‌ای شغلی، بخشی از این زنجیره مواد اولیه را تهیه می‌کنند، برخی در حین کار، کار مشورتی انجام می‌دهند و عده‌ای محصول را خریداری کرده و در بازاریابی مؤثر مشارکت دارند.

مظاهری در خصوص مددجویان معرفی‌شده به راهبران شغلی گفت: در سال جاری 200 نفر از مددجویان این نهاد به شبکه راهبران شغلی طرف قرارداد با کمیته امداد استان جهت آموزش معرفی‌شده‌اند.

وی اظهار کرد: در سال جاری 150 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای کمیته امداد استان در نظر گرفته‌شده است که بخش مهمی از این تسهیلات با هماهنگی و همکاری راهبران شغلی به مددجویان پرداخت می‌شود.

مظاهری یادآور شد: با اجرای طرح راهبری شغلی، کارآفرینان، طرح‌های اشتغال‌زایی خود را به کمیته امداد پیشنهاد داده و پس از بررسی، با انعقاد تفاهم‌نامه در خصوص توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان اقدام می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: