« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
یاسوج
سفر وزیر نیرو که براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده قرار بود امروز، پنجشنبه به استان انجام شود لغو شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛خانم ببران در مصاحبه با شبکه خبر گفت: با توجه به اینکه نزدیکترین شهر به اولین پروژه شهر اهواز بود، پرواز اهواز را انتخاب کردیم، اما وقتی به اهواز رسیدیم خلبان به دلیل مه و غبار دید کافی نداشت و نتواست بشیند و برگشتیم به نزدیکترین شهر که اصفهان بود.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو افزود: پرواز اول وقت بود و صبح زود و به موقع انجام شد منتهی هواپیمایی گمان نمی‌کردند که شرایط اینطور باشد.

ببران گفت: در آینده بسیار نزدیک برنامه ریزی انجام خواهد شد و همه ۶۱ طرح‌ها آماده است و نظر استاندار هم بود که همه پروژه‌ها با هم افتتاح شود برای همین برنامه ریزی مجدد برای سفر وزیر محترم نیرو انجام خواهد شد.
 
همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافت شده هواپیمای حامل وزیر نیرو به دلیل مه غلیظ و شرایط نامساعد جوی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان شد و سفر وی به این استان لغو شد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امروز پنجشنبه قرار بود وزیر نیرو به همراه مسئولان استانی از چندین طرح بازدید و همچنین چند پروژه آب و برق در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد با حضور وی افتتاح شود.

هواپیمای حامل رضا اردکانیان وزیر نیرو که بر اساس برنامه زمان‌بندی قرار بود از طریق پرواز فرودگاه اهواز به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند به دلیل مه غلیظ و شرایط نامساعد جوی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان شد.

وزیر نیرو قرار بود که ساعت ۷و ۳۰ دقیقه در شهر لیکک مورد استقبال استاندار و سایر مسئولان اجرایی استان کهگیلویه وبویراحمد قرار گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: