« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
در آستانه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها مطرح شد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند، 75 هزار پاکت مخصوص جشن در مدارس استان توزیع شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در جلسه‌ای که به مناسبت هماهنگی در خصوص برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با حضور نمایندگانی از این نهاد، صداوسیما، بسیج دانش‌آموزی و آموزش‌وپرورش استان برگزار شد، گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور در روز دهم مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اینکه 157 هزار دانش‌آموز در 3900 مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: به‌منظور کمک به دانش آموزان نیازمند در استان، 75 هزار پاکت مخصوص کمک به جشن عاطفه‌ها در مدارس استان توزیع شد. 

مبشری به برگزاری جشن عاطفه‌ها در دو هزار مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد اشاره و بیان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از دانش آموزان در همان مدارس توزیع می‌شود و در صورت عدم نیاز مدرسه برخوردار، با هماهنگی سازمان دانش‌آموزی با حفظ شأن و کرامت دانش آموزان از طریق خانواده‌ها به دانش آموزان مدارس نیازمند اهداء می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه شعار جشن عاطفه‌های امسال«با رنگ مهر رؤیایی را بسازیم» است، گفت: 12 هزار دانشجو و دانش‌آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان چشم‌انتظار حمایت مردم خیر و نیکوکار در جشن عاطفه‌های امسال هستند.

وی با اشاره به اینکه اقلام موردنیاز دانش آموزان کمک‌های نقدی، البسه، کیف و کفش نو و لوازم‌التحریر است، افزود: مردم خیر و نیک‌اندیش استان علاوه بر حضور در دفاتر کمیته امداد، می‌توانند با حضور در پایگاه‌های مدارس استان در روز دهم مهرماه کمک‌های خود را اهداء و یا از طریق سامانه  #۱*۸۸۷۷*اقدام کنند.

شایسته ذکر است مراسم نمادین عاطفه‌ها در روز دهم مهرماه، در 17 مدرسه به نمایندگی از 2000 مدرسه در استان و در مرکز استان به همت کمیته امداد و سازمان دانش‌آموزی استان در مدرسه راهنمایی دخترانه شاهد برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: