« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
سیاسی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مجمع سالیانه سازمان ملل در نیویورک گفت: . ما می گوییم که آمریکا باید بگوید غلط کردم و اگر هم ترامپ نگویند بعدی ها خواهند گفت که ترامپ غلط کرده و ان شا الله آقای ترامپ را برای ظلم به ملت های جهان محاکمه می کنیم.
خبرگزاری ایلنا: فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: ما اگر بخواهیم به کشوری پیشرفته تبدیل شویم باید سیاست، اقتدار و اقتصاد را سامان می دادیم. الان وقت آن رسیده و باید پایه سوم که اقتصاد است را بسازیم.

محسن رضایی با اشاره به مجمع سالیانه سازمان ملل در نیویورک گفت: آقای ترامپ برای حفظ آبروی خودش و آمریکا، دنبال یک برنامه برای مذاکره با آقای روحانی بود. برنامه ۱۵ میلیاردی آقای مکرون را مطرح کردند تا این مذاکره انجام شود. بعد که ناامید شدند برنامه ریزی کرده بودند که عبوری با آقای روحانی یک عکس بگیرند و به دروغ بگویند که ما با ایران مذاکره کردیم.

وی افزود: آقای ترامپ این عکس را برای انتخابات می خواست. آمریکا در بن بست قرار گرفته و فکر نمی کنم از این باتلاق خودساخته بیرون بیایند. ما می گوییم که آمریکا باید بگوید غلط کردم و اگر هم ترامپ نگویند بعدی ها خواهند گفت که ترامپ غلط کرده و ان شا الله آقای ترامپ را برای ظلم به ملت های جهان محاکمه می کنیم.

رضایی در خصوص تداوم مقاومت فعال گفت: در مصاحبه قبلی عرض کردم که از مقاومت ناظر گرایانه به مقاومت فعال رسیده ایم و ما گام چهارم را هم قطعا در موضوع هسته ای بر خواهیم داشت. اروپا به این نتیجه خواهند رسید که بهتر بود به تعهدات خود در برجام عمل می کردند. تحریم مجدد بانک مرکزی، یک اقدام مسخره بود. ما مگر چه مبادلاتی با اروپایی ها داریم که بانک مرکزی را دوباره تحریم می کنند. ترامپ همه تیرهایش را شلیک کرده اند و با سلاح بدون فشنگ روبروی ما ایستاده است و دنیا به او می خندد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: