« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
گزارش تصویری؛
مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس در شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛امروز همزمان با سراسر کشور، مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از بسیجیان ؛خانوادهای معظم شاهد و ایثارگر و شورای اداری شهرستان لنده در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.

تفرقه، ایجاد یأس و نامیدی ملت از جمله سیاستهای دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در این مراسم اظهارکرد: منطق امام حسین(ع) همان منطق دفاع از حق، ایستادگی در برابر ظلم و طغیان در مقابل گمراهی و استکبار است و همه ما مکلف هستیم تا عاشقانه در این مسیر گام برداریم اما امروز شاهد ان هستیم که عده ای بدون توجه به این امر مهم و صرفا به دلیل برخی اختلافات اداری در یک دستگاه با صحبت های خودشان در فضای مجازی باعث ایجاد تشویش و بی انگیزگی در مردم نسبت به این حرکت بزرگ دینی و مذهبی می شوند.

سرگرد مختاری در ادامه، مهمترین مسؤ لیت سربازان و مدافعان نظام را اطاعت از ولایت فقیه ذکر کرد و افزود: تفرقه، ایجاد یأس و نامیدی ملت از جمله سیاستهای دشمن است که خنثی سازی این سیاست نیز از جمله مسئولیتهای همه ما است.

پیاده روی اربعین ادامه مسیر دفاع مقدس  و تداوم راه شهیدان و ایثارگران است.

سرهنگ پاسدار فرهاد بابلی هم در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز به بركت دلاورمردی ها و جانفشانی های هشت سال دفاع مقدس، ایران اسلامی به صحنه كار وتلاش وخدمت در بخش های مختلف مبدل شده است .

وی افزود :تقارن مطلع مهر و هفته دفاع مقدس با ماه محرم، زیباترین جلوه عشق و ایثار برای رسیدن به مقام قرب الهی ،فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ عاشورایی است.

بابلی اظهار داشت:نبرد عاشورا ۸ ساعت طول کشید و حضرت زینب(س)چنان ابعاد این واقعه را تبیین کرد که الان بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز گویا تازه به وقوع پیوسته و دفاع مقدس ما ۸ سال طول کشیده  و اگر تا ۵۰ سال هم تبیین شود باز هم همه ابعاد آن روشن نخواهد شد لذا با توجه به اینکه اینجا مخاطبات ما اکثرا نسل جوان و دانش اموز است و بسیاری از مطالب ارزشی از کتابهای درسی حذف شد ما باید ابعاد جنگ و دفاع مقدس را برای اینها به خوبی تبیین کنیم.

ایشان رمز موفقیت ملت ایران را  اتحاد و همدلی و ایمان به خدا و ولایتمداری و سربازی امام خامنه دانست و اظهار داشت:پیاده روی اربعین ادامه مسیر دفاع مقدس  و تداوم راه شهیدان و ایثارگران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: