« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
یاسوج
در حکمی از سوی رئیس کمیته امداد، قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد منصوب و معرفی شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، مراسم تکریم و معارفه قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: مسئولیت‌ها و پستهای دنیوی گذرا و محل آزمایش و امتحان انسان است و آنچه پایدار است ذات باری‌تعالی و اعمال نیکی است که ما انجام می‌دهیم.


وی با اشاره به اینکه همه ما امدادگران در هر پست و مقامی باید با تعامل و دوستی در فکر خدمت به نیازمندان باشیم، افزود: مهم این است که ما مجموعه امدادگران در کنار هم و برای هم احترام قائل شویم و هر کاری که انجام می‌دهیم در جهت رضایت خداوند متعال و رضایت مردم نیازمند باشد.

شایسته ذکر است در این مراسم، علی‌اصغر قلی پور از طرف رئیس کمیته امداد، به‌عنوان قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات ارسلان جلال فرد قائم‌مقام پیشین این نهاد تقدیر شد.

قلی پور از جانبازان جنگ تحمیلی، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دارای سوابقی از جمله بخشدار و فرماندار باشت، دو دوره عضو شورای اسلامی شهرستان گچساران، سه دوره عضو شورای اسلامی شهرستان باشت، فرمانده پایگاه مقاومت و گردان عاشورا، عضو شورای حل اختلاف، دارای سوابق علمی و پژوهشی و مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: