« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵
بزرگواری:اینها دولت گذشته را به گداپروری متهم می‌کردند و با همین حربه تا توانستند هم دولت و هم نظام را زیر سؤال بردند، اما امروز خودشان با بی‌تدبیری کاری می‌کنند که داد مردم در آستانه جشن‌ انقلاب به صدا درمی‌آید

آوای دنا: حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با انتقاد شدید از نحوه توزیع سبد کالا در سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این نوع توزیع اقلام در دهه فجر بی‌تدبیری محض از جانب دولت بود.

وی افزود: اینها دولت گذشته را به گداپروری متهم می‌کردند و با همین حربه تا توانستند هم دولت و هم نظام را زیر سؤال بردند، اما امروز خودشان با بی‌تدبیری کاری می‌کنند که داد مردم در آستانه جشن‌ انقلاب به صدا درمی‌آید.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی این‌گونه توزیع را توهین به شخصیت و کرامت مردم دانست و گفت: این حرف‌ها مغرضانه نیست بلکه حرف دل مردم است که امروز در هر کوی و برزن شنیده می‌شود.

این مسئول درگیری و برخورد مردم با یکدیگر و ایجاد هرج و مرج اجتماعی را تنها تدبیر دولت در توزیع سبد کالا دانست و گفت: آقایان هیچ مشورتی با مجلس ندارند آن از بحث هسته‌ای که اصولاً مجلس را محرم نمی‌دانند و این هم از توزیع سبد کالا که خودسرانه هر کاری می‌خواهند انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه دولت کنونی در عمل به در رأس امور بودن مجلس اعتقادی ندارد، تصریح کرد: در دولت گذشته اشتباهات زیادی داشتند و برخی حرف‌ها را بر زبان می‌آوردند، ولی در این دولت همان حرف‌ها را نه در زبان بلکه در عمل اجرا می‌کنند که نمونه آن کنار گذاشتن مجلس از مشورت و همراهی است.

بزرگواری نمونه این رفتار را در سخنان مشاوران دولت دانست و متذکر شد: بدون هیچ ابایی در برابر مجلس می‌ایستند و هر حرفی که دلشان می‌خواهد می‌زنند و آنگاه از تدبیر و اعتدال هم سخن می‌گویند.

این مسئول بی‌عدالتی آشکار در پرداخت سبد کالا را دیگر عیب آن دانست و اذعان داشت: وقتی سه میلیون کارگر ساختمانی که مشمول بیمه هم نیستند از این سبد محروم می‌شوند نارضایتی اجتماعی به وجود می‌آید و نظام را بدنام می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: