« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
در سال جاری محقق شد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 764 طرح اشتغال‌زایی از ابتدای سال جاری تاکنون برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اجراشده است.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، نشست مشترک مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حوزه اشتغال این نهاد و مدیرعامل بانک مسکن استان برگزار شد.


قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این نهاد، توانمندسازی مددجویان با ایجاد اشتغال پایدار از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی است.

وی افزود: در همین خصوص از ابتدای سال جاری تاکنون 764 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار 20 میلیارد و 94 میلیون تومان برای مددجویان این نهاد اجراشده است.

مبشری بابیان اینکه طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته با اعطای تسهیلات مربوطه به‌منظور اشتغال‌زایی و تقویت تولیدات داخلی در دستور کار این نهاد است، تصریح کرد: به همین منظور از شهریورماه سال گذشته تاکنون 1119 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار 39 میلیارد و 666 میلیون تومان برای مددجویان و سایر نیازمندان در مناطق روستایی و عشایری استان اجرایی شده است.

وی به فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه خودکفایی و اشتغال اشاره و بیان کرد: شناسایی مددجویان مستعد اشتغال، شناسایی ظرفیت‌های منطقه، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان متقاضی به‌منظور ارتقاء سطح آگاهی علمی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای آن‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اشتغال این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص دوره‌های آموزش‌ فنی و حرفه‌ای برگزارشده برای مددجویان این نهاد، گفت: 148 نفر از مددجویان این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

مبشری تصریح کرد: کاریابی برای مددجویان و ایجاد زمینه‌های لازم برای جذب مددجویان آموزش‌دیده در بازار کار، ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان مستعد از محل تسهیلات اشتغال و قرض‌الحسنه امدادی و بانکی، رسیدگی و نظارت بر حسن فعالیت‌های اشتغال و کمک در بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان از دیگر برنامه‌های این نهاد در حوزه اشتغال است.

وی در خصوص اشتغال مددجویان این نهاد از طریق مراکز کاریابی گفت: 23 نفر از مددجویان کمیته امداد استان بااعتبار 22 میلیون تومان، از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کار شده‌اند.

شایسته ذکر است در پایان این جلسه، تفاهم‌نامه‌ای بین کمیته امداد و بانک مسکن، در خصوص طرح میثاق- بخشودگی جرائم تسهیلات- به‌منظور جلوگیری از تعلیق هزینه‌های مضاعف ناشی از اقدامات قانونی، قضایی و اجرایی ناشی از عدم بازپرداخت بدهی مددجویان منعقد شد.  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین