« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
یاسوج
جلسه هماهنگی گرامی داشت و تشریح برنامه‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در هفته دفاع مقدس با حضور مدیرکل و اعضای شورای بسیج این نهاد برگزار شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در جلسه‌ای که به‌منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این نهاد برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم و تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس،  و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دلاوری و ایثار و ازخودگذشتگی شهیدان والامقامی  است که با شهادت خود زمینه رشد و اعتلای نظام جمهوری اسلامی را فراهم ساختند.


وی تصریح کرد: به‌منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی توسط کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می‌شود.

مبشری غبارروبی و برگزاری زیارت عاشورا در کنار مرقد مطهر شهدای گمنام، دعوت از مسئولان در برنامه طرح بصیرت افزایی، فضاسازی محیطی و ایجاد سنگر در جلوی درب ادارات و پیاده‌روی یک‌روزه کارکنان را از برنامه‌های کمیته امداد در هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده شهدا، تجلیل از ایثارگران، برگزاری اردوی زیارتی در مشهد مقدس با هماهنگی بسیج مرکز ، برگزاری مسابقات فرهنگی، شرکت همه کارکنان در مراسم رژه 31 شهریور، شرکت در برنامه‌های بسیج و نماز جمعه و برگزاری اردوهای جهادی از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد در هفته دفاع مقدس است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: