« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: 12 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها کمک‌های مردم خیر و نیکوکار را برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع‌آوری می‌کنند.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت:  به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج ۱۲ پایگاه ثابت و سیار این نهاد تا آغاز مرحله دوم جشن عاطفه‌ها کمک‌های مردمی جهت دانش آموزان نیازمند را جمع‌آوری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این نهاد به‌منظور حمایت از نیازمندان در طول سال خدمات متفاوتی در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف ارائه می‌کند، تصریح کرد: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت در قالب برنامه‌های مختلف یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در طول سال است.

حیدری بابیان اینکه  در حال حاضر ۷۰۰دانش‌آموز و دانشجو -۵۶۰ دانش‌آموز  و۱۴۰ دانشجو- از خدمات فرهنگی امداد منطقه یک یاسوج بهره‌مند هستند، تصریح کرد: مرحله اول جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت امروز در هفتم و هشتم شهریورماه هم‌زمان با سراسر کشور به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج در پایگاه‌های این نهاد و مصلاهای نماز جمعه برگزار شد.

وی بابیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها برای دانش آموزان نیازمند همچنان ادامه دارد، بیان کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها دردهم مهرماه در تمامی مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.


رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در این امر خیر یاریگر کمیته امداد برای کمک به دانش آموزان نیازمند باشند.

حیدری خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیک‌اندیش علاوه بر اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی به‌صورت حضوری در پایگاه‌های این نهاد، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره‌حساب 0112599336001 و شماره کارت 6037997950026477  و سامانه پیامکی #3*5*0741*8877*  برای کمک‌رسانی به نیازمندان این نهاد اهداء کنند.

وی تأکید کرد: تلفن‌های تماس 09173419979 و 09177415917 آماده پاسخگویی به خیران نیکوکار در زمینه هر نوع مساعدت به نیازمندان است.

شایسته ذکر است در حال حاضر ۴۳۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ‌بر ۱۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند و از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین