« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
مدیر شهرستانی طرح آبادانی و پیشرفت لنده خبر داد:
در گام دوم ساماندهی مساجد شهرستان لنده توسط بنیاد علوی همزمان با آغاز ماه محرم تجهیز ۲۴ مسجد در دستور کار قرار گرفت و تجهیزات سرمایشی، فرش سجاده ای و سیستم های صوتی با وسایل جانبی تامین شد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛همزمان با آغاز طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده با توجه به نقش موثر مساجد در ایجاد مشارکت و اعتماد سازی در تصمیم گیری های فرهنگی-اجتماعی، پایش مساجد شهرستان در دستور کار بنیاد علوی مجری این طرح در لنده قرار گرفت که مقرر شد بازسازی و تجهیز مساجد شهرستان به شکل ویژه ای به اتمام برسد.


بنابر آخرین اخبار ارائه شده خوشبختانه مطابق برنامه ریزهای صورت گرفته در ماه های گذشته عملیات بازسازی با اقداماتی چون گچکاری، آجر کاری، ایزوگام ، محوطه سازی، احداث سرویس های بهداشتی و آبدارخانه در سریعترین زمان ممکن انجام گرفت و این روزها بنیاد علوی وارد فاز دوم ساماندهی مساجد این منطقه شد.


مدیر شهرستانی طرح آبادانی و پیشرفت لنده در گفتگو با این پایگاه خبری با اشاره به آغاز فاز دوم طرح ساماندهی مساجد لنده گفت؛ در ادامه برنامه‌های محرومیت زدایی بنیاد علوی در قالب طرح ملی آبادانی و پیشرفت این شهرستان از امروز همزمان با آغاز ماه محرم تجهیز مساجد در دستور کار قرار گرفت و ۲۴ مسجد به وسایل سرمایشی، فرش سجاده ای و سیستم کامل صوتی تجهیز میشوند.


مرادی افزود؛ تعداد ۴۰ عدد کولر گازی، فرش سجاده‌ای بهمراه سیستم های صوتی با وسایل جانبی تامین و این اقلام با حضور هیات امنای مساجد و دهیاران توزیع شد.


نماینده بنیاد علوی در لنده خاطرنشان کرد؛ پیش از توزیع تجهیزات یک نیاز سنجی کامل انجام دادیم و با توجه به نیازمندیهای مسجد هر منطقه تجهیزات مورد نیاز تحویل هیات اُمنا و دهیاران گردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: