« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
در پنج‌ماهه سال جاری؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو میلیارد و 226 میلیون تومان به‌منظور ارائه خدمات درمانی به مددجویان این نهاد در سال جاری پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری با اشاره به اینکه کمک به درمان و پیشگیری از بیماری‌ها در بین مددجویان تحت حمایت و رسیدگی به وضعیت بهداشت آن‌ها یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد است، گفت: در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی مددجویان برنامه‌های متنوعی ارائه می‌شود.


وی افزود: به‌منظور ارائه خدمات درمانی به مددجویان این نهاد در پنج‌ماهه سال جاری دو میلیارد و 226 میلیون تومان هزینه شده است.

مبشری یکی از برنامه‌های کمیته امداد در حوزه بهداشت و درمان را بیمه اجتماعی عنوان و تصریح کرد: در این زمینه 723 میلیون 900 هزار تومان برای1437 نفر از مددجویان- 711 نفر از مجریان طرح‌های اشتغال و 726 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت- در سال جاری پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه 3965 نفر از مددجویان نیازمند از خدمات ویژه درمان این نهاد در سال جاری بهره‌مند شده‌اند، گفت:  در این خصوص 583 میلیون و 900 هزار تومان برای خدماتی مانند پرداخت فرانشیز، پاراکلینیک، دارو، بستری، هزینه بیماران خاص و صعب‌العلاج، ایاب و ذهاب و حق نگهداری در منزل هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این نهاد با دو داروخانه در سطح استان برای ارائه خدمات بیمه مکمل به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت، قرارداد دارد.

مبشری به پرداخت 918 میلیون و 600 هزار تومان برای سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال اشاره و بیان کرد: در حال حاضر 3062 کودک زیر پنج سال با معرفی مراکز بهداشتی از این نهاد سبد غذایی دریافت می‌کنند.

وی به برنامه این نهاد برای یکسان‌سازی بیمه درمان مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و یادآور شد: باهدف ایجاد یکپارچگی در نظام بیمه‌ای و درمان مددجویان و همچنین جلوگیری از هم‌پوشانی بیمه‌ای آنان، بیمه پایه خدمات درمانی ۱۰ هزار و ۲۹۳ مددجوی شهری تحت حمایت این نهاد در شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت و لیکک به بیمه سلامت واگذار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین