« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
فرماندار هشترود:
فرماندار شهترود، گفت: بهترین سیب تولیدی کشور به لحاظ کیفیت مربوط به منطقه سهندآوا و شهرستان هشترود است که با نام مراغه به بازار عرضه می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، امین امینیان، با اعلام این خبر و با بیان اینکه قرارگیری در هفته دولت بهترین فرصت به منظور تشریح دستاوردها و برنامه‌های دولت به مردم است، گفت: در شرایطی که دشمن با اعمال تحریم های بی سابقه و ظالمانه اقتصادی بدنبال ناامید کردن مردم از نظام و کشور است، تشریح برنامه‌های انجام شده یا در دست اقدام باعث خواهد شد مردم نسبت به آینده کشور امیدوارانه نگاه کنند.

فرماندار هشترود با بیان اینکه در گذشته تصور بر این بود که صرف تزریق منابع مالی به منظور ایجاد زیرساخت در روستاها کافی می‌باشد گفت: تجربه نشان داده است که انجام حمایت از روستاها بدون توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه ناکافی بوده و گرهی از مشکلات را نخواهد گشود.

او بر ضرورت توانمندسازی روستاها تاکید کرد و اظهار داشت: در این رویکرد ظرفیت و توانمندی‌های روستا در بخش‌های مختلف احصا شده و با تمرکز بر روی این ظرفیت‌ها و با به صحنه آوردن سرمایه انسانی و مادی، روستا در ریل توسعه قرار خواهد گرفت و توسعه در روستاها زمینه توسعه در شهرها را فراهم خواهد آورد.

امینیان با بیان اینکه منابع و امکانات دولتی محدود است، گفت: امروزه این اصل اساسی در جهان پذیرفته شده است که توسعه جز از طریق به صحنه آوردن مردم و مشارکت همه جانبه مردمی اتفاق نخواهد افتاد و لذا لازم است مردم در قبال سرنوشت خود و جامعه شان بی تفاوت نبوده و احساس مسئولیت کرده و با مشارکت حداکثری در انجام امور خود سبب ساز توسعه روستا، شهر و منطقه شان باشند.
امینیان با بیان اینکه ما امروز در شهرستان هشترود و منطقه سهندآوا، سیب با بهترین کیفیت را به دلیل شرایط اقلیمی تولید می‌کنیم اظهار داشت: اما متاسفانه سیب تولیدی هشترود با نام مراغه به بازار کشور عرضه می‌شود.

او عدم برندسازی محصولات تولیدی شهرستان در بخش‌های کشاورزی و معادن را معضل و آسیبی جدی برشمرد و گفت: امروز لازم است ضمن ارتقای کمیت و کیفیت سیب تولیدی با ایجاد سردخانه و کارخانه‌های فرآوری محصولات از فروش خام محصولات و مواد معدنی شهرستان جلوگیری بعمل آوریم که جز هدر رفت منابع و افزایش نرخ بیکاری و مهاجرت ماحصلی برای شهرستان ندارد.

امین امینیان فرماندار هشترود، همچنین خاطر نشان کرد: مسائل و مشکلات منطقه سهندآوا که عمدتا در از بین رفتن جاده‌های مواصلاتی، نبودن پوشش اینترنت و شبکه تلفن مناسب است را مرتبا با مسئولان استانی و کشوری در میان گذاشته‌ایم و ابراز امیدواری کرد تا هرچه سریع تر این مشکلات برطرف شود.


مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: