« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
دبیر همایش بین‌المللی سیره نبوی در طب:
دبیر همایش بین‌المللی سیره نبوی در طب از برگزاری چهارمین دوره این همایش در شیراز خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، محمود نجابت، اظهار داشت: این همایش برای نخستین مرتبه در کشور از سال 92 به صورت دوسالانه برگزار شده که امسال نیز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در روزهای28 تا 30 آبان ماه چهارمین دوره آن برگزار می‌شود.

دبیر همایش بین‌المللی سیره نبوی در طب با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: در دوره نخست ترویج سیره نبوی در سلامت، در دوره دوم تبلیغ و تبیین، بررسی نظریه‌ها در دوره سوم از اهداف این همایش بوده و دوره چهارم به بررسی 12 محور تخصصی می‌پردازد.

نجابت، افزود: در حوزه سلامت و دین تلاش این است که ابتدا منابع شناسایی شود و دوم روش استفاده علمی در دستور کار قرار گیرد تا افراط و تفریطی لحاظ نشود.

او با بیان اینکه کار علمی و ارائه محصولات کاربردی از نگاه دینی و علمی به معنای واقع هدف اصلی برگزاری این همایش است، به بیان محورهای این همایش پرداخت.

به گفته دبیر همایش سیره نبوی جایگاه و کاربرد علوم انسانی در علوم تجربی، طرح‌های اجرایی و عملیاتی در جهت تحقق سند الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت در علوم پزشکی، سلامت و کارکردهای اجتماعی سیره نبوی(ص)، اصول حفظ و ارتقاث سلامت و درمان از منظر سیره نبوی(ص)، گسترش آموزه‌های اخلاق اسلامی و تبلیغ عملی دین در نظام سلامت، تربیت نیروی انسانی توانمند، جایگاه و نقش دانشجویان و طلاب در انجام طرح‌های مشترک بین دانشگاه و حوزه، پیوند حوزه و دانشگاه در نظر و عمل و مناسبات مدرسه و دانشگاه و هنر و سلامت از منظر دین و سیره نبوی(ص) از جمله محورهای این همایش است.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: