« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
یاسوج
کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان برای کمک به دانش آموزان نیازمند در جشن عاطفه‌های امسال است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان، بابیان اینکه  هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی است، گفت: امسال جشن عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد با شعار " با رنگ مهر رؤیایی را بسازیم" برگزار می‌شود.


وی تصریح کرد: جشن عاطفه‌های امسال در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن پنج‌شنبه هفتم شهریورماه در پایگاه‌های ثابت و سیار کمیته امداد و روز جمعه هشتم شهریورماه در مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود.

اسلامی منش با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها امسال در دهم مهرماه برگزار می‌شود، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، جشن عاطفه‌ها امسال زودتر از هرسال برگزار شد و امیدواریم بتوانیم در آستانه سال تحصیلی جدید لوازم‌التحریر و پوشاک موردنیاز دانش آموزان نیازمند را با کمک خیران نیکوکار تأمین کنیم.

وی تأکید کرد: استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران، دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و تلاش برای جلب، جذب و توسعه مشارکت‌های مردمی برای کمک به نیازمندان در دستور کار این نهاد و به‌خصوص حوزه مشارکت‌های مردمی است.

اسلامی منش درخصوص نحوه مشارکت مردم در جشن عاطفه‌ها گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، پایگاه‌های ثابت و سیار این نهاد در سطح شهرستان‌های استان و مراکز نیکوکاری این نهاد با شماره‌گیری  #3*۵*۰74*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و شماره‌حساب 0111585349004 بانک ملی و شماره کارت مجازی 6037997599038941  کمک‌های خود را برای یاری دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت کرد تا با حضور و مشارکت پرشور خود در پایگاه‌های کمیته امداد، همچون سال‌های گذشته یاری گر نیازمندان این نهاد و به‌خصوص دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید باشند.

شایسته ذکر است پایگاه مرکزی جشن عاطفه‌ها روز پنج‌شنبه هفتم شهریورماه، ساعت 10 صبح در محل چهارراه سبزی‌فروشان، روبروی اداره کل دامپزشکی استان، آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و نوع‌دوست است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: