« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
ظهر امروز انجام گرفت:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد : شهرستان لنده قدمت تاریخی و فرهنگ بالایی داشته و نیازمند توجه بیشتر مسئولان برای برون رفت از مشکلات کنونی است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حسین کلانتری ظهر امروز در راس هیاتی از معاونین و جمعی از مدیران کل برای بازدید از ادارات و کلنگ زنی و افتتاح 18 طرح عمرانی وارد شهرستان لنده شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیات همراه در بدو ورود به شهرستان لنده با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.

چرخ پروژه های عمرانی شهرستان اولین ها می لنگد

مهندس موسوی فرماندار لنده در این مراسم با تبریک هفته دولت و خیر مقدم به استاندار و هیات همراه خطاب به ایشان گفت:شهرستان لنده علیرغم اینکه بنام شهرستان اولین ها نام گرفت اما در بحث توسعه عمرانی و خدمات رفاهی و معیشتی جزء آخرین ها می باشد که نیازمند نگاه ویژه استاندار محترم و مدیران کل می باشد.

شهرستان لنده نیازمند توجه بیشتر مسئولان برای برون رفت از مشکلات کنونی است

حسین کلانتری نیز طی سخنانی با بیان اینکه : شهرستان لنده قدمت تاریخی و فرهنگ بالایی داشته و نیازمند توجه بیشتر مسئولان برای برون رفت از مشکلات کنونی است گفت:این شهرستان بعد از قلعه گنج دومین نقطه ای است که مورد توجه قرار گرفته و گامهای خوبی نیز برای توسعه و آبادانی آن برداشته شده است و ما تلاش خواهیم کرد تا به کارهای عمرانی سرعت ببخشیم و همچنین نسبت به ایجاد اشتغال در این شهرستان اهتمام جدی خواهیم داشت.

وی خواستار تلاش جهادی مسئولان برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در این شهرستان شد و افزود: باید از ظرفیت نیروهای نخبه انسانی در سطح استانی و ملی برای پیشبرد اهداف بنیاد مستضعفان در این شهرستان استفاده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابلاغ سلام آیت الله ملک حسینی گفت حامل سلام ایشان به مردم و مسولان شهرستان می باشم.

در ادامه استاندار و هیات همراه به اتفاق امام جمعه ؛ فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان لنده اقدام به افتتاح و گلنگ زنی 18 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 15میلیارتومان نمودند که:افتتاح ساختمان فرمانداری،آسفالت روستای سر آسیاب ،کلنگ زنی یک زمین چمن مصنوعی از  ۵ زمین اختصاص داده شده ،پروژه  اصلاح شبکه برق و آب،کلنگ زنی یک واحد از  ۱۲ واحد پروژه مسکن مددجویی وافتتاح یک واحد از  ۶ واحد مسکن معلولین از مهمترین  پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان لنده بوده است.
 
استاندار:حق با مردم است .کانال سیل بند بهداشت عمومی و سلامت مردم را تهدید می کند

* در حاشیه این مراسم رئیس شورای شهر لنده با تبریک هفته دولت و خیر مقدم به استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواهان توجه مسولان به مشکلات و محرومیتهای شهرستان شد و ضمن طرح چند مورد از مشکلات مردم در سطح شهر و شهرکهای چهارگانه ؛ کانال سیل بند شمال شهر لنده را از جمله معضلات این شهرستان عنوان کرد و گفت:مردم شهرستان لنده در سال‌های اخیر با بوی بد و نامطبوع کانال سیل بند این شهرستان دست و پنجه نرم می‌کنند.

عزیزالله شریفی اظهار داشت:کانال سیل بند لنده بهداشت عمومی و سلامت مردم را تهدید می کند لذا دست شما و همه ی مسولان را برای رفع این معظل می بوسیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از شنیدن اظهارات  ایشان و جمعی از مردم از کانال سیل بند بازدید و در اولین واکنش خود گفت شما و مردم در خصوص این کانال حق دارید و اعلام نمود 200 میلیون تومان برای بهسازی و سرپوش نمودن ان اختصاص داده شده است.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: