« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۸
رودکوف ورزشی؛
چند خبر ورزشی از شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد را اینجا بخوانید.
پایگاه خبری آوای رودکوف:شهرستان لنده این روزها حسابی درگیر مسابقات مختلف ورزشی می باشد که در ادامه آخرین رویدادهای ورزشی این شهرستان را با هم مرور می کنیم:


برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته استان به مناسبت دهه ولایت

مسابقات قهرمانی کاراته استان با شرکت بیش از ۵۰ نفر کاراته کا ازشهرستانهای بویراحمد ،کهگیلویه ،لنده و چرام  در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با حمایت بنیاد علوی برگزار شد،  که در پایان نتایج زیر حاصل شد.

درمجموع بویر احمد با کسب ۴ مدال طلا اول
لنده با سه مدال طلا دوم
و دهدشت با یک مدال طلا سوم شدند

کاتای نونهالان
مقام اول امیر محمد بوستانی (یاسوج)

نتایج کومیته(مبارزه) نونهالان
وزن ۲۲- کیلو گرم
مقام اول اهورا آذرنوش (روستای دره لبک )

وزن ۳۲- کیلو گرم
مقام اول امید رضا عزیزی (لنده)

وزن ۴۰- کیلو گرم
مقام اول مهدی راهگشای(یاسوج)

۴۰+ کیلو گرم
مقام اول امیر محمد سعیدی(لنده)

کومیته نوجوانان
۵۷- کیلو گرم
مقام اول سجاد عادل پور(یاسوج)


۷۰- کیلو گرم
مقام اول حسین هاشمی (لنده)

۷۰+ کیلوگرم
مقام اول علیرضا عابدی فر(یاسوج)

در پایان این مسابقات  لوح قهرمانی ،مدال و جوایز نقدی به قهرمانان توسط اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته اهدا شد.

همچنین از قهرمانان و مربی برترمسابقات آسیایی شهرستان لنده توسط اداره ورزش و جوانان ،شورای شهر و آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است این مسابقات با همکاری بنیاد علوی و اداره ورزش و جوانان برگزار شد .



برگزاری مسابقات والیبال جام علوی زیر ۲۲سال به مناسبت دهه ولایت

مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۲سال شهرستان لنده با حضور چهارتیم (شهدای قیام، شهدای مدافع حرم،استقلال و شهدای چهارراه آل طیب) زیر نظر هییت والیبال شهرستان لنده و باهمکاری اداره ورزش و جوانان و بنیاد علوی برگزار گردید.

این دروه از مسابقات بصورت مجتمعی و دوره ای در سالن والیبال شهرستان لنده به انجام رسید که در نهایت تیم شهدای قیام موفق به کسب مقام قهرمانی وتیم شهدای مدافع حرم موفق به کسب مقام دوم گردیدند.


 برگزاری مسابقات دو و میدانیآقایان و بانوان به مناسبت دهه امامت و ولایت

مسابقات دو و میدانی باهمکاری بنیاد علوی ، اداره ورزش و جوانان و به همت هیئت دو و میدانی شهرستان لنده در پیست دو و میدانی شهرستان لنده برگزار شد .

پیروز درخواه رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان لنده در حاشیه این مسابقه به خبرنگار ما گفت : این مسابقات به مناسبت دهه امامت و ولایت و باهمکاری بنیاد علوی و با حضور بیش از 10 دو و میدانی کار در ماده دو 400 متر برگزار شد و به نفرات برتر این مسابقات از طرف بنیاد علوی جوایزی اهداء شد .

درخواه  افزود : در این مسابقات آقای هرمز افراخته مقام اول  ، علی شمشیری مقام دوم و عبدالوهاب صادقی به مقام سوم دست پیدا کردند .

این مسابقات هم چنین با شرکت بیش از 30 دو و میدانی کار در بخش بانوان و ماده های مختلف برگزار شد ، و نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند .


 فینال مسابقات فوتسال لنده

فوتبال شهرستان لنده بعد از چندین سال تعطیلی با جام علوی به همت هیئت فوتبال شهرستان و اداره ورزش و جوانان جانی دوباره گرفت و امشب سکوهای سالن ورزشی مجموعه شهید دستغیب این شهر مملو از تماشگران و مشتاقان به فوتبال بود.

 دیدار نهایی مسابقات فوتسال شهرستان لنده جام علوی که با حمایت ویژه بنیاد علوی برگزار شده بود، امشب با برگزاری فینال مهیج و تماشایی و با حضور خیل انبوه تماشاگران علاقه مند به فوتسال و فوتبال  با قهرمانی تیم پرسپولیس به کارخود خاتمه داد.


رقابت های فوتسال در لنده به مناسبت دهه ولایت با حضور ۸ تیم شروع و امشب در شب عید غدیر به پایان رسید .

بنابراین گزارش در پایان این دوره از رقابت ها دو تیم پرسپولیس و نفت موگرمون به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند.

مراسم اختتامیه این دوره از رقابت ها امشب با حضور مدیر شهرستانی طرح آبادانی و پیشرفت لنده، بخشدار مرکزی لنده، مدیر ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال، اعضای شورای شهر و پیشکسوتان ورزش با اهدای حکم قهرمانی و کاپ و جوایز ارزنده از سوی بنیاد علوی به تیم های برتر برگزار شد.


برترین های شطرنج جام علوی در لنده

مسابقات شطرنج جام علوی در شهرستان لنده با حضور علاقمندان به این رشته ورزشی در دو گروه آقایان و خانم ها برگزار شد.

 سید باقر خرمی رئیس هیأت شطرنج شهرستان لنده از برگزاری مسابقات شطرنج جام علوی با همکاری اداره ورزش و جوانان و بنیاد علوی در شهرستان لنده خبر داد.

وی گفت؛ این مسابقات به منظور ارتقای سطح ورزش شطرنج شهرستان، ارتقای سطح هوش و خلاقیت، خصوصا نونهالان و جوانان که استقبال خوبی از این مسابقات داشتند انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد؛ مسابقات در گروه آقایان با حضور ۲۴ ورزشکار انجام که در پایان آقایان خیر الله خنجر زاده و کوروش محمدی موفق به کسب مقام های برتر شدند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: