« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
ورزشی
اردوی تیمهای منتخب استعدادهای درخشان و کاراته وان استان کهگیلویه و بویر احمد پنجشنبه ۲۴ مردادماه صبح و عصر به میزبانی شهرستان لنده برگزار شد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،اردوی  تیمهای منتخب استعدادهای درخشان و کاراته وان استان کهگیلویه و بویر احمد پنجشنبه ۲۴ مردادماه صبح و عصر به میزبانی شهرستان لنده  برگزار شد .

روح الله عادلپور سرمربی تیمهای منتخب پایه استان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: این اردو به پیشنهاد اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده و آمادگی هر چه بیشتر کاراته کاهای استان جهت شرکت در مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشور و کاراته وان (انتخابی تیم ملی) که ۶ و ۲۱ شهریور ماه به ترتیب در ارومیه و تبریز برگزار خواهد شد ،  صورت گرفت .

 عادلپور افزودند ، ضمن تشکر از شورای اداری شهرستان لنده در راس فرماندار و مسئولین ادارت که از این اردو بازدید کردنداظهار داشت:انشا آلله با حمایت های مسئولین ورزشی شهرستان روز های خوبی رو برای کاراته لنده و استان پیش بینی می کنم.


عکس و گزارش /پیروز درخواه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: