« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
علیرضا اتابک در نشست شورای اداری شهرستان:
فرماندار کهگیلویه :در گام دوم انقلاب مدیر اداری باید در شأن و طراز نظام باشد، نواقص و مشکلات خود را اصلاح کرده و رسالت واقعی خود که خادمی مردم است را اجرا کند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،علیرضا اتابک در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: اولین برنامه ما این است که یک نگاه فرهنگی به کهگیلویه داشته باشیم و عاجزانه از شما مدیران می‌خواهم که با کمک همدیگر کهگیلویه را تغییر دهیم.


وی با اشاره به دلیل عدم پیشرفت کهگیلویه گفت: دولت برای شهرستان کهگیلویه اعتبار و پول بسیار خوبی گذاشته است اما ضعف مدیریتی و نیز پای کار نبودن مدیران شهرستان باعث شده کهگیلویه پیشرفتی نداشته باشد.

اتابک عنوان کرد: یکی از ضعف‌های بزرگ دولت تدبیر و امید نبود اطلاع‌رسانی و نیز اطلاع‌رسانی ضعیف است، مدیران باید عملکرد و پیشرفت پروژه‌های خود را به اطلاع مردم برسانند تا از خدمات دولت اطلاع پیدا کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان کهگیلویه به خطرات عدم پیشرفت دولت اشاره کرد و گفت: اگر دولت نتواند در انجام امورات خود موفق باشد به‌طور یقین نظام آسیب می‌بیند.

اتابک با تأکید بر صداقت مدیران عنوان کرد: بی‌اعتمادی در حال حاضر در بین مردم یک اصل شده و دلیل آن بی‌صداقتی مسئولین بوده و همین نکته باعث بی‌اعتمادی مردم شده است، خدا را گواه می‌گیرم اگر مردم بدانند مسئولین پیگیر مشکلات آنها هستند اعتماد به مردم برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب مدیر اداری باید در شأن و طراز نظام باشد، نواقص و مشکلات خود را اصلاح کرده و رسالت واقعی خود که خادمی مردم است را اجرا کنیم.

اتابک با اشاره به گزارش پیشرفت پروژه‌های عمرانی توسط مدیران، گفت: مدیران شهرستان باید روزانه و لحظه به لحظه پروژه‌های عمرلنی خود را بازدید کرده و از رشد و پیشرفت آنها باخبر بوده و موانع پیشرفت پروژه‌ها را حل کنند.

وی با اشاره به خط‌قرمز خود گفت: خط‌قرمز من کار و انجام کار است، مسائل سیاسی برای من هیچ اهمیتی ندارد.

  فرماندار کهگیلویه با تأکید بر نفی قومیت‌گرایی تصریح کرد: کهگیلویه دیگر ظرفیت و کشش مسائل قومیت‌گرایی، اختلاف و کشمکش را ندارد پس به مسائل سیاسی و قومی دامن نزنید.

وی به سیاست شورای اداری اشاره کرد و گفت: سیاست شورای اداری کهگیلویه برگزاری بی‌طرفانه انتخابات مجلس است، باید زمینه را برای یک انتخابات بی‌طرفانه فراهم کنیم تا مردم احساس امنیت و آرامش کنند.

اتابک ابراز کرد: به‌صورت سرزده از ادارات شهرستان سرکشی کرده و مشکلات و توانمندی‌های ادارات شهرستان را بررسی می‌کنیم و در کنار مدیران و مجموعه مدیریتی آنها نیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمام مدیران زیر ذره‌بین رسانه‌ها و مردم هستند پس بهتر است مواظب خود باشیم، ادامه داد: ورزش در این شهرستان یک مطالبه است و مدیران باید به این مطالبه توجه کرده و به آن کمک کنند، پس ورزش را تقویت کنیم تا بتوانیم آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین