« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
یاسوج؛
نشست هم اندیشی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و نماینده بنیاد مستضعفان در استان به منظور هم افزایی در ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به نیازمندان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با نماینده بنیاد مستضعفان در استان گفت: هدف اساسی در کار این نهاد خدمت به نیازمندان برای رفع مشکلات معیشتی آنان با محوریت حفظ عزت نفس و توانمندسازی آنهاست.


  وی تصریح کرد: تقویت، توسعه و گسترش مشارکت های مردمی و بهره گیری از ظرفیت خیران و دیگر نهادها و سازمان ها به منظور ارائه خدمت بهتر به نیازمندان امری ضروری است و کمیته امداد در این زمینه اقدامات موثری انجام داده است.

مبشری به تعامل با بنیاد مستضعفان جهت ارائه خدمات مطلوب تر به نیازمندان کمیته امداد اشاره و بیان کرد: کمیته امداد یک نهاد حمایتی است که بحث حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند را در برنامه کاری خود دارد. و تعامل سازنده این نهاد با دیگر نهادها سبب بهره مندی نیازمندان بیشتری از خدمات حمایتی این نهاد می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان لنده به عنوان دومین منطقه پایلوت محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان در سراسركشور انتخاب شده است، گفت: با اجرای طرح های محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان در حوزه های مختلف از جمله در زمینه اشتغال پایدار و تقویت بخش های زیربنایی، کشاورزی و دامداری از محرومیت های این منطقه کاسته خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان دارای ظرفیت‌های اقتصادی بسیار بخصوص در زمینه صنایع دستی و کشاورزی است، گفت: ضرورت دارد که با هماهنگی دستگاههای اجرایی و مؤسسات و نهادهای خیریه از این ظرفیت‌ها برای محرومیت زدایی و اشتغالزایی مردم استان استفاده کرد.

یزدان پرست نماینده بنیاد مستضعفان کشور در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد مستضعفان نهادی است که در زمینه اشتغال و تولید، سلامت، کمک به تأمین مسکن نیازمندان و ارائه خدمات آموزشی پرونده ویژه و پرباری دارد.

وی با اشاره به اینکه نیاد مستضعفان حامی محرومان و نیازمندان مناطق محروم است، افزود: تلاش ما این است که از ظرفیت این بنیاد برای محرومیت زدایی شهرستان لنده به نحو احسن استفاده کنیم و در این خصوص نیاز به کار و تلاش جهادی و تعامل همگانی است.

شایسته ذکر است در این دیدار راهکارها و راهبردهای اساسی در خصوص احداث مسکن مقاوم، احداث سرویس بهداشتی و حمام، اشتغال و بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان لنده مورد بررسی قرار گرفت و موافقت اولیه دو دستگاه جهت مشارکت و هم افزایی در ارائه خدمت به جامعه هدف کمیته امداد حاصل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین