« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
خبر خوش؛
وحید حاج سعیدی طنز نویس "پایگاه خبری آوای رودکوف" در جشنواره ملی خلیج فارس در بخش طنز حائز رتبه سوم گرید.

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی مطبوعات خلیج فارس با حضور مسئولان کشوری و استانی در سرسرای شهید آوینی بندر عباس برگزار و از نفرات برتر این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

صادق ارشیا معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در این جشنواره ۴۲۲ اثر خبر مکتوب، گزارش تحلیلی خبری، عکس خبری، تک عکس، تیتر خبر و گزارش و فیلم و گزارش سایت‌های محلی در بخش‌های محلی، ملی و ویژه مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.


نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این مراسم با اشاره به اینکه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از رسالت‌های مهم رسانه‌ها است گفت: خبرنگاران با قلم شیوای خود در کنار مردم و مسئولان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: خبرنگاران نقش مهمی در تاریخ انقلاب دارند و نوشته‌های امروز اصحاب رسانه تاریخ مصرف ندارد.

شایان ذکر است «وحید حاج سعیدی» ستون نویس گلستانی این پایگاه خبری نیز با ارائه طنز « بازی با مشاغل» در بخش طنز مکتوب حائز عنوان سوم گردید و اثر ایشان با عنوان « خواص نفرت انگیز پول!» در بخش سرمقاله و یادداشت از سوی داوران جشنواره به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شد.

پایگاه خبری «آوای رودکوف»این موفقیت را به طنز نویس پر آوازه کشورمان  "استاد حاج وحید سعیدی " تبریک و تهنیت عرض می نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین