« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مناطق محروم بخش مارگون و منطقه زیلایی بازدید و با مردم این منطقه دیدار و گفتگو کرد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سفر به بخش مارگون و منطقه محروم زیلایی ضمن دیدار با امام جمعه و بخشدار مارگون؛ از خانواده های مددجویان این منطقه سرکشی نمود.



قباد مبشری، در دیدار با امام‌جمعه مار گون شهرستان بویراحمد  به بحث اشتغال در منطقه اشاره و بیان کرد: بخش مارگون بخش پرجمعیتی است و پتانسیل‌های خوبی در بخش کشاورزی، دام‌پروری و صنایع‌دستی دارد و امید است که با استفاده از ظرفیت‌های منطقه بتوانیم گام مؤثری در زمینه اشتغال مددجویان این منطقه برداریم.



وی ضمن تقدیر از امام‌جمعه مارگون در خصوص همکاری با این نهاد، از ائمه جمعه خواست تا با ارشادات و راهنمایی‌های خود در زمینه‌های مختلف بخصوص فرهنگی و فکری یاری گر کمیته امداد باشند.


امام‌جمعه مارگون نیز در این دیدار بابیان اینکه بهترین خدمت، خدمت به نیازمندان به‌ویژه ایتام است، از امدادگران خواست تا با تلاش بیشتر در بحث محرومیت‌زدایی به‌خصوص در زمینه اشتغال و مسکن نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نورزند.


وی تلاش کمیته امداد را در راستای اجرای طرح‌های اشتغال قابل‌تقدیر دانست و گفت: باتوجه ظرفیت‌های منطقه و استعداد مددجویان می‌توان با ایجاد طرح‌های اشتغال آن‌ها را صاحب شغل و درآمد کرد و از این بحران نجات داد.


دیدار با بخشدار مارگون، سرکشی از تعدادی از مددجویان منطقه و اهداء سبد کالا به آنان از دیگر برنامه‌های مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سفر به بخش مارگون و منطقه زیلایی بود.




عکاس: رسولی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: