« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کهگیلویه و بویراحمد؛
اختتاميه و مراسم تجليل از برترين هاي مسابقات استانی کونگ فو جام علوی امروز در لنده برگزار شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:اختتاميه و مراسم تجليل از برترين هاي مسابقات استانی کونگ فو جام علوی امروز با حضور جمعي از مردم ورزش دوست ؛ مسئولين شهرستانی و نمایندگان بنیاد علوی در لنده برگزار شد.
 
 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار "آوای رودکوف"، با ابراز خرسندي از ميزباني  شهر لنده  از اين دوره از مسابقات اظهار داشت: برگزاري مسابقات استانی کونگ فو در شهر لنده با همکاری مشترک بنیاد علوی و اداره ورزش و جوانان ، بيانگر ظرفيت بالا و همچنين علاقه مندي هم استانی های عزیز براي حضور در شهر اولین ها  است و اين مسابقات آغاز بسيار اميدوار كننده اي براي انجام ديگر مسابقات استانی  ورزشي در شهر لنده  است.

محمود فاضلی با اشاره به نتایج کسب شده توسط تیم های شرکت کننده گفت؛ در گروه سنی جوانان تیم های بویر احمد، باشت و گچساران و در گروه سنی بزرگسالان تیم های یاسوج دهدشت و لنده موفق به کسب مقام های برتر شدند.

به گزارش آوای رودکوف ؛مسابقات استانی کونگ فو جام علوی؛به مدت دو روز ، با حضور شش تیم از شهرستانهای یاسوج ؛ سی سخت؛گچساران؛باشت؛کهگیلویه و لنده و با رقابت بيش از 90 ورزشكار، با تقدير از برترين هاي اين مسابقات در سالن  ورزشي اداره ورزش و جوانان لنده پايان يافت.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین